צ'לסי טפל, בת 23 מפילדלפיה פנסילבניה לא דמיינה שאת אהבת חייה תפגוש דווקא בראשון לציון. היא הגיעה לארץ ללמד אנגלית בבית הספר זלמן ארן בעיר במסגרת תוכנית 'מסע מורים' של חברת 'החוויה הישראלית', ובשיתוף משרד החינוך. אולם בזמן הסגר בדצמבר 2020, התכניות בישראל קיבלו תפנית מפתיעה.
1 צפייה בגלריה
נתנאל וצ'לסי
נתנאל וצ'לסי
נתנאל וצ'לסי
(צילום: פרטי)
קראו גם:
נתנאל, בן 27 שגר בדירה הסמוכה לזו של צ'לסי וחברותיה האמריקאיות, ניסה יחד עם שותפיו לדירה להשיג את תשומת ליבן. אחרי שדיברו איתן, השותפים, כולם חברי ילדות מראשל"צ, הזמינו את הבנות להצטרף אליהם למסיבה בדירתם ומאז צ'לסי ונתנאל ביחד כבר 7 חודשים.
נתנאל מספר כי "מהרגע שראיתי את צ'לסי, התאהבתי. בעבר יצא לי לעבוד עם נוער אמריקאי, אבל פה התאהבתי בבחורה אמריקאית מדהימה. היא לא רק עזרה ללמד את התלמידים בבית הספר אנגלית, היא גם עוזרת לי לא מעט עם בעבודה", הוא צוחק.
צ'לסי מספרת כי בתקופת מבצע שומר החומות היא שמחה מאוד שיש לה את השומר הפרטי שלה. "הערכתי את זה שהיה לי מישהו לחלוק איתו את התחושות והפחדים שלי. מישהו שנמצא ממש לידי ולא במרחק אלפי קילומטרים", היא משחזרת. "המשפחה של נתנאל אימצה אותי אליה. אני מגיעה אליהם לארוחות שישי ומרגישה שם לגמרי בבית". צ'לסי נסעה לבקר את המשפחה שלה בארה"ב ותחזור לישראל בסוף הקיץ. לבני הזוג ברור לחלוטין כי הקשר הרומנטי ביניהם השפיע לא מעט על בחירתה של צ'לסי לחיות בישראל.
עמוס חרמון, מנכ"ל 'החוויה הישראלית' סיכם: "אנו מביאים ארצה מדי שנה עשרות משתתפים שמלמדים אנגלית בבתי ספר ברחבי הארץ, כחמישית מהם עושים עלייה. אנו שמחים שמעבר לקשר הבלתי אמצעי של דור העתיד של העם היהודי עם ישראלים ותיקים, נוצרים באמצעות התוכנית גם קשרי זוגיות איתנים".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון