פרסום ראשון: אירוע אונס של נערה בת 15.5, תושבת ראשון לציון, נחקר השבוע במשטרה. העצור מכחיש כל היכרות עם הילדה, אך למשטרה ראיות DNA של זרע הקושרות אותו לאונס.
1 צפייה בגלריה
הותקפה ונפצעה
הותקפה ונפצעה
אירוע אונס בראשון לציון
(צילום המחשה: shutterstock)
מעצרו של גבר בן 29, גם הוא תושב ראשון לציון, הוארך היום (שישי) בבית המשפט בחמישה ימים בחשד לאונס שביצע לפני כשבוע בנערה בת 15.5 בלבד.
לאחר שהנערה התלוננה במשטרה על העצור, הוא נעצר לחקירה ושוחרר לארבעה ימי מעצר בית, במהלכם בחנה המשטרה ראיות וביצעה לא פחות מ-18 פעולות חקירה שקשרו את העצור לאונס אותו הוא מכחיש.
לדברי המשטרה היום, דגימת DNA של זרע השייכת לעצור, נמצאה על חפץ ובמקום עליו הצביעה הנאנסת לחוקרים. ראיה הקושרת את האיש לאונס אותו הוא מכחיש בכל תוקף, כמו גם טענתו כי הוא כלל לא מכיר את הנערה.
קראו גם:
כעת, לאחר ימי מעצר הבית שלו, הוא נעצר שוב אתמול בערב, והובא לבית המשפט כשהמשטרה מצהירה כי בידיה רק השלמות חקירה שאחריהן היא תגיש את התיק לבחינת הפרקליטות להגשת כתב אישום.
"אני סבורה כי קיים חשד סביר הקושר את העצור לעבירה המיוחסת לו, ובפרט לאור הפרטים המפורטים בדו"ח החקירה, אשר העצימו את החשד לאחר שחרורו למעצר בית בגין אירוע זה", קבע היום בית המשפט.