תקיפה קשה בחנות של שיאומי ברחוב רוטשילד בראשון לציון. השבוע הוגש כתב אישום נגד תושב העיר לאחר שתקף עובדים בחנות משום שלא היה מרוצה מהשירות שקיבל.
2 צפייה בגלריה
רחוב רוטשילד בראשון לציון. תקיפה אלימה
רחוב רוטשילד בראשון לציון. תקיפה אלימה
רחוב רוטשילד בראשון לציון. תקיפה אלימה
(צילום: קובי קואנקס)
על פי כתב האישום, הנאשם נכנס לחנות וביקש את הטלפון הנייד שהפקיד בחנות ונשלח לבדיקה במעבדה. העובד בחנות השיב לו שהטלפון עוד לא חזר מהמעבדה ולכן הוא לא נמצא בחנות. בתגובה, התעצבן הנאשם ובין השניים התפתח ויכוח במהלכו דרש הנאשם את המכשיר.
בסמוך לכך תפס הנאשם את דלפק החנות והרים אותו בחוזקה כלפי מעלה, העובד ביקש ממנו לעזוב את המקום, אך הנאשם העיף את מסך המחשב על הרצפה. למרות שהתבקש שוב לצאת מהחנות סירב לעשות זאת והעובד חייג למשטרה. בזמן שדיבר עם המשטרה בטלפון, הרים הנאשם בקבוק אלכוג'ל שהיה במקום והטיח אותו בחוזקה על הרצפה, אז תפס בקבוק נוסף שהיה על הדלפק, הניף אותו לעבר העובד ואז הטיח גם אותו על הרצפה.

2 צפייה בגלריה
תקף ללא סיבה
תקף ללא סיבה
דפק על הדלפק ודרש את מבוקשו
(צילום: שאטרסטוק)

הנאשם המשיך לדפוק על הדלפק ולדרוש את הטלפון הנייד שלו, הוא הכניס את ידיו בין מגיני הפלסטיק בדלפק, הצביע על העובד ואמר שאם לא יקבל את המכשיר מה שעשה עד עכשיו הוא פסיק ממה שעוד יעשה. לאחר מכן איים שישרוף את המקום.
לאחר מכן המשיך לאיים על העובד, אמר לו שייזהר כאשר הוא יוצא מהחנות כי הוא יתפוס אותו וירצח אותו אם יגיש תלונה במשטרה. מיד לאחר מכן, כשהעובד היה עם המשטרה על קו הטלפון שוב, צעק הנאשם: "אמרת שתרצח אותי". כעת הוא מואשם באיומים ובהיזק לרכוש במזיד.
בתקופה האחרונה נראה שחלה עליית מדרגה משמעותית באירועי האלימות בראשון לציון והסביבה, והאירוע ברחוב רוטשילד מצטרף לרשימה החמורה הזו. לאחרונה הותקפה קופאית ב"חצי חינם" ע"י לקוחה, באירוע חמור נוסף ובגלל ויכוח בדרך איים צעיר בסכין על נהגת בראשון לציון וכל זה מצטרף לרצח של יורי וולקוב במעבר החצייה בחולון ע"י רוכב הקטנוע עדי מזרחי שהודה במעשים ושחזר את הדקירה.

קראו גם: