הבוקר (ראשון) בשעה 08:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על שני טרקטורי באגר שהתהפכו במהלך עבודתם לפירוק גשר בראשון לציון, זאת לאחר שהגשר קרס.
3 צפייה בגלריה
זירת קריסת הגשר
זירת קריסת הגשר
זירת קריסת הגשר
(צילום: דוברות המשטרה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון ושיבא-תל השומר, שני גברים בהם: גבר כבן 55 במצב בינוני, עם חבלת ראש ו-1 במצב קל.

צפו בקריסת הגשר >>>
רגע קריסת הגשר בראשל"צ
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות שימוש לפי סעיף 27/א לחוק זכויות היוצרים)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ליאור הראל: "כשהגענו למקום ראינו את הגשר שקרס, סיפרו לנו שבמהלך העבודות הגשר קרס והטרקטורים התהפכו. פועל כבן 55 שכב בסמוך לאחד הטרקטורים כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש קשה והפועל השני, גבר כבן 36 התהלך במקום כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותם בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבם בינוני וקל".

3 צפייה בגלריה
מזירת קריסת הגשר בראשל"צ
מזירת קריסת הגשר בראשל"צ
מזירת קריסת הגשר בראשל"צ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קראו גם:

שוטרי תחנת ראשל"צ פתחו בחקירת נסיבות תאונת העבודה, שבמסגרתה נפלו שני באגרים במהלך עבודות תשתית בגשר באזור המערבי. המשטרה עיכבה לחקירה את מנהל העבודה במקום. הרקע לאירוע ונסיבותיו בבדיקה, ולמקום זומן נציג משרד העבודה.

3 צפייה בגלריה
מזירת קריסת הגשר בראשל"צ
מזירת קריסת הגשר בראשל"צ
מזירת קריסת הגשר בראשל"צ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

נהגים שנוסעים באזור באופן קבוע נדהמו לראות מה התרחש בו היום. דנה כהן שמתגוררת בנס ציונה ועובדת בדרום תל אביב, סיפרה על רגעי החרדה הבוקר: "שנים נהגתי על הגשר הזה ותמיד אמרתי שיש בו משהו מפחיד, את מרגישה שאת נוהגת באוויר. כעיקרון הוא סגור הרבה זמן כי הוא מיועד להריסה, אבל רואים אותו מהכיוון כביש 20 והוא נראה כמו פגר נטוש".
בשל הקריסה נוצרו במקום עומסי תנועה כבדים, וגם כהן הייתה בין הנהגים שנתקעו שעה ארוכה בפקק הבלתי צפוי. "היום יצאתי לעבודה מאוחר בגלל תור למרפאה, וכל הדרך היתה פקוקה, כנראה כוחות של חירום שעברו שם או נהגים סקרנים", סיפרה כהן והוסיפה: "ישר קפץ לי לראש שבטח קרה שם אסון, אם הייתי רואה את הקריסה בעיניים שלי הייתי עושה תאונה רק בגלל הלחץ. מרחוק חשבתי שבטח כל הפועלים מתים. הם יצאו מזה בנס, לא להאמין שדבר כזה קורה בלב המדינה שלנו".