תושבת ראשון לציון, אם יחידנית לשני תינוקות, פנתה השבוע לבית משפט השלום בעיר בבקשה לקבל צו הרחקה נגד איש שמתעמר בה ומאיים עליה, לאחר שהעירה לו על כך שהוא שוטף את הרכב שלו בשטח הבניין.
2 צפייה בגלריה
 נתקעה במעלית כי סגר את המפסק
 נתקעה במעלית כי סגר את המפסק
נתקעה במעלית כי סגר את המפסק
(המחשה: שאטרסטוק)
לטענתה, מדובר בבן של שכנתה, שמגיע לבניין ועושה בו כבשלו. האישה, המשמשת כוועד הבניין, טוענת כי בנה של השכנה משתמש במחסנים של הבניין ושוטף את הרכב שלו על חשבון דיירי הבניין, למרות שהוא לא מתגורר בו.
עוד היא טוענת, כי יום אחרי שהעירה לו על שטיפת הרכב, כל צמיגי הרכב שלה נוקבו, וזמן מה לאחר מכן מישהו סגר את מפסק החשמל הראשי של הבניין בזמן שהייתה במעלית, והיא נתקעה בתוכה למשך רבע שעה, עד שחולצה על ידי שכן.

קראו גם:

לטענתה, במקרה אחר, יומיים לאחר שפנתה לבן של השכנה וביקשה ממנו לפנות מרצפות שהניח בחניה שלה, שוב אירע תקר בגלגל רכבה, ולה ברור שגם במקרה הזה וגם במקרה המעלית היה זה בן השכנה שגרם לאירועים. "אני מתה מפחד", הדגישה.

2 צפייה בגלריה
"תשמרי על הילדות שלך"
"תשמרי על הילדות שלך"
"תשמרי על הילדות שלך"
(המחשה: shutterstock)

"הוא כל הזמן אומר לי: 'תשמרי על הילדות'", אמרה בבית המשפט, וסיפרה שכאשר הלכה לתחנת המשטרה להגיש תלונה, הציעו לה השוטרים לפנות לבית המשפט ולבקש צו למניעת הטרדה מאיימת, אך בית המשפט לא נעתר לבקשתה והחליט לדחות אותה בהסבר שאין עדויות ממשיות לכך שבן השכנה ביצע כלפיה מעשים ופעולות המסכנים את שלומה הגופני או הנפשי באופן מיידי, והמליץ לה להתייעץ עם עורך דין כדי לבחון נקיטת פעולות משפטיות נגד בנה של השכנה.