האם גם מכשירו הסלולארי של ראש עיריית ראשון לציון לשעבר, דב צור, נפרץ? כך הוא טוען היום (שני) בפני "מיינט ראשון".
1 צפייה בגלריה
ארבעה חודשים אחרי שהתיק נגדו נסגר, ראש עיריית ראשון לציון לשעבר דב צור שובר שתיקה. "הלכתי לישון ראש עירייה, קמתי בבוקר אפס מאופס"
ארבעה חודשים אחרי שהתיק נגדו נסגר, ראש עיריית ראשון לציון לשעבר דב צור שובר שתיקה. "הלכתי לישון ראש עירייה, קמתי בבוקר אפס מאופס"
דב צור. פגאסוס הגיע גם אליו?
(צילום: קובי קואנקס)
הסערה הגדולה שפרצה לאחר שהתברר שבמשטרה השתמשו בתוכנת הריגול "פגאסוס" על מנת לשאוב פרטים אישיים מתוך מכשירי הנייד של אישי ציבור בכירים, לא פסחה גם על ראשון לציון. ראש העירייה לשעבר, דב צור, טוען כעת שגם מכשיר הטלפון שלו נפרץ, ואף מסביר כי הנתונים נוצלו נגדו בחקירתו. "את המקרה שלי אי אפשר להחזיר לאחור וגם לא את הנזק, אבל הם צריכים לבדוק את עצמם כדי שדברים כאלו לא יחזרו שוב", הוא אומר.
קראו גם:
כזכור, דב צור נעצר ונחקר בגין חשדות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, חשדות שלטענתו פגעו בו קשות, והביאו להדחתו מכס ראש העירייה. בחודש מאי האחרון נסגר נגדו התיק.
כעת טוען צור כי גם נגדו פעלו באמצעות מעקב אחר הנייד שלו. "אני יודע בוודאות שעקבו אחרי ופרצו לי לטלפון" הוא מגלה.
איך הבנת את זה?
"את כל זה הבנתי דרך החקירה שניהלו נגדי והשאלות ששאלו אותי. הם ידעו כל פרט מידע והכל לפרטי פרטים כך שברור שהמידע התקבל באופן של מעקב אחר הנייד. אני לא יודע איזה סוג של מעקב אבל בהחלט ברור לי שזה היה דרך המכשיר הנייד.
"מבחינתי צריך לבדוק את זה אבל לאו דווקא בהקשר שלי אלא ברמה המערכתית. הרי הנזק שנגרם לי הם כבר לא יוכלו להחזיר אבל לפחות שלהבא הדברים האלה לא יקרו יותר".