סוף למכת גניבות האופניים בראשון לציון? כתב אישום נרחב הכולל 12 אישומים על גניבת אופניים יקרים, ואלה רק המקרים הידועים למשטרה, הוגש נגד גבר בשנות ה־40 לחייו מראשון לציון, החשוד כגנב אופניים סדרתי. במשטרה מקווים שהצליחו לשים יד על מי שהפך את חייהם של בעלי אופניים באיזור השפלה לסיוט.
2 צפייה בגלריה
גנב האופניים בפעולה
גנב האופניים בפעולה
גנב האופניים בפעולה
(צילום: דוברות המשטרה)
על פי כתב האישום, המקרה הראשון הידוע למשטרה התרחש בחודש אוגוסט האחרון, אז נכנס הנאשם לבניין ברחוב מעגל השלום בראשון לציון וגנב ממנו אופניים בשווי של 1,000 שקלים.
שבוע לאחר מכן גנב מרחוב ריב"ל בעיר שני זוגות אופני הרים, כל אחד בשווי של 700 שקלים. כמה ימים מאוחר יותר גנב שני אופני ילדים מרחוב העסיס, ולאחר מכן פתח בחוזקה דלת בניין ברחוב הנחשול בעיר וגנב אופניים מתוכו.
בהמשך הוא גנב מרחוב חירם בעיר אופניים חשמליים מהקומה ה־11 של בניין, לאחר מכן גנב מהקומה התשיעית של בניין אחר אופניים בשווי של 2,500 שקל לאחר שבעליו השאיר אותם מחוץ לדלת, כך גם מרחוב נריה, שם האופניים היו קשורים עם מנעול אך הדבר לא עצר את הנאשם.

צפו בתיעוד של גנב האופניים ממצלמות האבטחה >>>
גנב האופניים בפעולה
(צילום: דוברות המשטרה)

לאחר שסיים עם ראשון לציון עבר לבאר יעקב ואז לנס ציונה, שם הוא גנב אופניים חשמליים מבניינים ברחובות אבנר בן נר ורחוב תל אביב, ואז מרחוב הנשיא הראשון ברחובות.
הנאשם נלכד אחרי שבחודש אוקטובר האחרון חשפו מצלמות בבאר יעקב את זהותו ואת שיטת הפעולה שלו. הנאשם תועד מגיע בשעות הבוקר לבנייני מגורים, עולה ברגל מקומה לקומה ומחפש אופניים חשמליים במסדרונות.

2 צפייה בגלריה
החשוד בגניבת האופניים
החשוד בגניבת האופניים
החשוד בגניבת האופניים
(צילום: דוברות המשטרה)

קראו גם:

כשמצא אופניים לגניבה, היה מסיע אותם לצידו בעודו רכוב על אופניו. כעת הוא עומד בפני 12 אישומים של גניבה והסגת גבול פלילית.