תושב ראשון לציון תובע אישה שהכיר באתר היכרויות לאחר שלטענתו היא פגעה בכבודו וניסתה לטרפד לו מערכות יחסים אחרות, כנקמה על כך שנפרד ממנה. לדבריו, היא גילתה לנשים אחרות שהוא חובש פאה ואף העלילה עליו שהוא "אינו מתפקד במיטה".
2 צפייה בגלריה
הפיצה שקרים
הפיצה שקרים
הפיצה שקרים
(צילום המחשה: shutterstock)
לפני כשנתיים וחצי נרשם תושב העיר, גבר בשנות ה־50 לחייו, לאתר היכרויות כדי להכיר בת זוג. לאחר התכתבות עם מספר נשים, מצא הגבר התאמה עם אישה המתגוררת באחד המושבים באיזור שמתעניינת באותם תחומי עניין כמותו. משום שבאותו הזמן הקורונה הייתה בשיאה, רוב המפגשים בין השניים נעשו באמצעות שיחות וידיאו שארכו שעות רבות.
לדבריו, דווקא כאשר הם החלו להיפגש התברר לו שהיא אינה מתאימה לו והוא החל לחשוד שהיא נמצאת עימו רק כדי להוציא ממנו כסף עבור בילויים משותפים ואכילה במסעדות יוקרתיות. כעבור חצי שנה החליט הגבר לסיים את מערכת היחסים והודיע לה על כך.

2 צפייה בגלריה
דייט
דייט
בדייט הוא הבין שאינה מתאימה לו
(צילום המחשה: Shutterstock)

לדבריו, בעת שניסה להיפגש עם נשים אחרות, התברר לו שאותה אקסית עקשנית ניסתה להתחקות אחר הנשים החדשות בחייו ולהפיץ עליו שקרים. עוד טוען הגבר כי באחת השיחות שלו עם בחורה שאותה הכיר זמן קצר, היא אמרה לו שהאקסית יצרה עימה קשר וניסתה להזהיר אותה מפניו שכן הוא אינו מספר את האמת לגבי עצמו, והשיער שלו אינו אמיתי והוא גם מתקשה לעתים לתפקד במיטה.

קראו גם:

בעקבות דברים פוגעניים אלו החליט הגבר לתבוע את האישה על הוצאת דיבה בסכום של 50 אלף שקלים.