היום (שני)בשעה 13:22 התקבל דיווח במוקדי החירום של מד"א במרחב איילון ואיחוד הצלה על תאונה שהתרחשה ברחוב ירושלים בראשון לציון. רוכב אופניים חשמליים נפגע מרכב ונזקק לטיפול רפואי.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה ברחוב ירושלים בראשון לציון
מזירת התאונה ברחוב ירושלים בראשון לציון
מזירת התאונה ברחוב ירושלים בראשון לציון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א וצוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו בזירת האירוע טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 30 במצב קשה עם חבלת ראש.

קראו גם:

חובש רפואת חירום במד"א גדילה רבינוביץ: "הרוכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

2 צפייה בגלריה
מיון אסף הרופא
מיון אסף הרופא
מיון אסף הרופא
(צילום: שאול גולן)

איציק שאמה חובש איחוד הצלה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכב אופניים חשמליים שנפצע קשה. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו".
מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים במסגרת חקירת נסיבות התאונה. נהג הרכב הפרטי עוכב לחקירה.
בדיוק לפני שבוע, בבוקר יום שני, התרחשה תאונה קטלנית אחרת באותו רחוב. קשישה כבת 70 נהרגה בזמן שחצתה את הכביש ברחוב ירושלים. מותה נקבע בזירה לאחר ניסיונות החייאה, והנהג נמלט מהמקום. חשוד במעשה נתפס מספר שעות לאחר מכן.