בבוקר יום שני (20.11) נהרגה קשישה כבת 70 כאשר חצתה את הכביש במעבר חצייה ברחוב ירושלים בראשון לציון. הנהג שפגע בקשישה נמלט מהמקום. חשוד נתפס זמן קצר לאחר מכן בבית אמו, אך הוא מכחיש כל קשר לתאונה.
2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה בראשון לציון
מזירת התאונה בראשון לציון
מזירת התאונה בראשון לציון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
האירוע הטראגי התרחש בשעת בוקר מוקדמת. האישה ככל הנראה ניסתה לחצות את הכביש כאשר רכב פגע בה בעוצמה ונמלט מהמקום.
פראמדיקית מד"א אביה גרסלר וחובש מד"א נפתלי הלברשטט נאלצו לקבוע את מותה וסיפרו: "ראינו על אי תנועה בין שני הנתיבים סמוך למעבר חציה אישה כבת 70 מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".
על פי החשד, הנהג תושב ראשל"צ בשנות החמישים לחייו, היה זה שפגע בקשישה, פצע אותה אנושות וברח מהמקום, מבלי להשאיר את פרטיו או לנסות לסייע. לאחר כשלוש שעות הוא אותר בבית אימו ונעצר. בחקירתו הכחיש האיש את המיוחס לו, וטען כי אין לו כל קשר למקרה וכי הגיע לבית אימו על מנת להעביר לה כביסה, טענה שאימו אכן אישרה.
עם זאת, החשוד הודה כי אכן עבר במקום התאונה בשעה שבה התרחש האירוע, אך לטענתו כלל לא ידע שהתרחשה תאונה. האיש נעצר בחשד להמתה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלות ראש, התנהגותה גורמת נזק, אי מתן אפשרות להולך רגל להשלים מעבר חציה בבטחה, שיבוש מהלכי חקירה והפעלת סירנה לא היתר.

2 צפייה בגלריה
מזירת התאונה בראשון לציון
מזירת התאונה בראשון לציון
מזירת התאונה בראשון לציון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בהארכת המעצר טען סנגורו כי מרשו משתף פעולה, ואף איפשר חיפוש ברכבו וביתו וכי למשטרה אין כל תיעוד של המקרה והיא מסתמכת על עדי ראייה בלבד. עוד טען עורך דינו כי מדובר באיש נורמטיבי, ללא עבר פלילי, אב חד הורי שמגדל את בתו לבדו וכי כיוון שרישיונו נשלל ניתן לשחרר אותו לביתו עד לסיום החקירה.

קראו גם:

המשטרה התנגדה לשחררו, בטענה כי החקירה עדיין בראשיתה. לבסוף הסכים בית המשפט להאריך את מעצרו אך רק ליומיים, ולא לשבעה ימים כפי שביקשה המשטרה. לאחר יומיים, שוב דן בית המשפט בהארכת המעצר, אז הציג סנגורו של החשוד טענה כי הרכב של מרשו נקי, וללא כל ממצא של תאונה וכי אם אכן פגע רכבו בקשישה בעוצמה שגרמה לה לחבלת ראש חמורה והרגה אותה, יש להניח כי היו עליו סימנים.
עם זאת, המשטרה התעקשה כי החקירה עדיין בעיצומה וכי יש חשד סביר לכך שהאיש ביצע את המעשה ועל כן ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. גם הפעם קיבל ביתה משפט את טענת המשטרה באופן חלקי והאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים בלבד. החקירה עדיין נמשכת.