תושבים המתגוררים בסמוך לצומת רמב"ם ועין הקורא סובלים כבר זמן רב מצפירות של כלי רכב לאורך כל שעות היום, דבר שלטענתם פוגע באיכות חייהם.
לאחר שהבינו כי הם לא יקבלו סיוע מאף גורם, החליטו הדיירים לתלות שלט מנומס הקורא לנהגים להפסיק לצפור. כעת הם מדווחים על תוצאות מפתיעות שמראות כמה הנהג הישראלי יודע להיות ממושמע כשהוא רוצה.
1 צפייה בגלריה
שלט נגד צפירות בראשון לציון
שלט נגד צפירות בראשון לציון
שלט נגד צפירות בראשון לציון
(צילום: פרטי)
קראו גם:
"זה צומת שעוברות בו מכוניות רבות וכולם צופרים על כולם. זה כבר מעל ומעבר, לא סתם צפירות, אלא אחד צופר לשני שייסע קדימה, ויש הולכי רגל שמנסים לחצות וגם עליהם צופרים וזה כבר בלתי אפשרי לחיות ככה", אומר יוסי אהרונוב, תושב האיזור.
"כל התנועה ממזרח העיר למערב בצומת ביאליק ועין הקורא מתנקזת לשם, וכשיש שעות עומס זה כבר בלתי נסבל. הצפירות האלה לא מאפשרות לנו לחיות. יש תינוקות שמתעוררים משינה בפחד ובבכי. כשאוטובוסים צופרים זה בכלל צורם לאוזן וכל הבית רועד. שכל אחד ידמיין איך זה נשמע כשכמה רכבים וכמה אוטובוסים צופרים כל הזמן לאורך שעות היום אחד על השני. פנינו לעירייה אבל היפנו אותנו למשטרה וכל אחד זורק אחריות אחד על השני. הבנו שאין לנו על מי לסמוך, רק על עצמנו, והחלטנו לקחת יוזמה".
התושבים כאמור הציבו שילוט, שבו הם מבקשים מנהגים שיפסיקו לצפור. "זה עוזר מאוד", מסכם אהרונוב. "יש הבדל עצום. הפכנו להיות כמו שוויץ. מדהים כמה הנהגים יודעים להיות ממושמעים ומתחשבים. אם זה לא היה עוזר אז היינו חיים בסיוט מתמשך".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון