תושב שיכון המזרח, גבר כבן 40, המתגורר עם הוריו נהג למרר את חייהם. בשל התמכרותו לסמים הוא היה מאלץ אותם לממן את רכישת הסם עבורו. פעם אחר פעם הוא נהג לדרוש מהם מאות שקלים כאשר הוא לא מסתיר את העובדה כי בכסף בכוונתו לרכוש סמים.
2 צפייה בגלריה
הבן מירר את חייהם
הבן מירר את חייהם
הבן מירר את חייהם
(צילום המחשה: canva)
עד שיום אחד הגיעו מים עד נפש. ההורים החליטו לעשות סוף למסכת הייסורים. כאשר בנם דרש מהם כסף הם סירבו. הבן מיד החל להשתולל, להרוס דברים בבית ולאיים שאם לא ייענו לבקשתו הוא יהרוס את הבית כולו.
כאשר ראה שהוריו איתנים בהחלטתם, הוא שלף סכין. אך במקום לאיים עליהם, הוא החליט לאיים על הדבר היקר להם מכל - חייו שלו. לפי כתב האישום שהוגש נגדו לבית משפט השלום בראשון לציון, הבן איים כי אם לא יקבל מההורים כסף לרכישת סמים הוא יכוון את הסכין אל גופו שלו וישים קץ לחייו.

קראו גם:

ההורים המבוהלים מיהרו להעביר לידו את הכסף, אך למחרת הוא חזר שוב. בתחילה דרש 600 שקלים, לאחר מכן 1000, וכאשר הבינו ההורים ששוב הוא מאיים לפגוע בעצמו, הם החליטו לסיים את הסיוט.

2 צפייה בגלריה
סמים
סמים
ההורים החליטו לעשות סוף לסיוט
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

ההורים הזעיקו משטרה, הודיעו כי אין בכוונתם להמשיך ולממן לו עוד סמים, והדבר היחיד עליו הם מוכנים לשלם זו גמילה. בגין מעשיו מואשם הבן כעת באיומים, אך הוריו מקווים כי גזר הדין ישלח אותו לגמילה ולא למאסר.