האם צריך לחכות עד שיקרה אסון? כך מרגישים תושבי שכונת רמב"ם בראשון לציון שממתינים כבר שנתיים להצבת רמזור בצומת שהתרחשו בו כבר לא מעט תאונות. לטענתם, למרות ההבטחות זה לא קרה.
2 צפייה בגלריה
תאונה בצומת. "אסור לחכות עוד רגע"
תאונה בצומת. "אסור לחכות עוד רגע"
תאונה בצומת. "אסור לחכות עוד רגע"
(צילום: פרטי)

כבר שנתיים שתושבי השכונה טוענים כי הצומת בהשתלבות הרחובות הגדוד העברי-מרגולין מסכן את הולכי הרגל ואת הנהגים. לטענתם, במקום התרחשו תאונות רבות וחרף פניות רבות לוועדת התנועה המקום לא מטופל. בין היתר הציעו התושבים להציב כיכר או רמזור.

קראו גם:

"זה אזור מסוכן, נהגים חושבים שהשטח פתוח, נותנים גז, ואז פתאום בום - תאונה. לפעמים זה משהו קטן, לפעמים כמעט אסון. יש מקומות שמועדים לפורענות, אז למה מחכים? יש באזור בתי ספר ופארקים, הפחד שלי שיום אחד גם ילד קטן יהיה מעורב בתאונה ואז כולנו נבכה על זה".

2 צפייה בגלריה
רמזור
רמזור
מתי יגיע הרמזור?
(צילום המחשה: shutterstock)

לפני שנה נערך במקום סיור עם נציגים מאגף התחבורה בעירייה ולנגד עיניהם נראה רכב מעוך לאחר תאונה במקום. "לפני למעלה משנתיים נמסר לנו בקבוצת שירות לתושב השכונתית כי הצומת אינו מתאים לכיכר ושבמקום ידאגו להציב שם רמזור, אך דבר לא קרה", טוענת תושבת שלקחה חלק בסיור, "מאז רק התרחשו עוד תאונות ונראה שאף אחד לא מבין את חומרת המצב. המקום הזה הוא אסון שמחכה לקרות, אסור לחכות אף רגע. מבחינתנו מרחו אותנו מספיק זמן, חייבים לטפל".
מהעירייה נמסר בתגובה: "לפי הנחיות משרד התחבורה אין צידוק לרמזור במקום. למרות זאת, מתוך מחשבה על בטיחות התושבים, החליטה העירייה להתקין בצומת הרחובות הגדוד העברי-מרגולין רמזור - והוא יותקן בשנה הקרובה".