נעמן, נהג המונית מראשון לציון שנכנס אמש (שלישי) לשטחי A ועבר ניסיון לינץ', מתמודד הבוקר עם הזיכרונות הקשים מרגעי האימה. "עבר עליי לילה קשה מאוד", סיפר הבוקר למיינט ראשון לציון.
נעמן נכנס אתמול לאזור הסמוך לשכם, זמן קצר לאחר חיסול שלושת המחבלים. הוא מצא עצמו בסכנת חיים ממשית כשהמון זועם השליך על רכבו בלוקים וניסה לבצע בו לינץ'. במזל גדול הוא הצליח להתפנות משם והועבר לחזקת המשטרה המקומית ומשם למשטרת מחוז ש"י.
1 צפייה בגלריה
ניסיון הלינץ' בשכם
ניסיון הלינץ' בשכם
ניסיון הלינץ' בשכם
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים)
קראו גם:
"עבר עליי לילה קשה מאוד. לא הצלחתי לישון כי כל פעם שאני עוצם עיניים אני נזכר במה שקרה. הלכתי לשם בסך הכל לתקן רכב ולא ידעתי שמסוכן, אבל יותר אני לא אתקרב לאזור. עכשיו אני סובל מכאבים ורוצה להגיע לטפל בעצמי בבית חולים, אבל אין לי איך לעשות את זה. המונית שלי הרוסה, גם את הכסף שהיה לי, 2,000 שקלים הם גנבו וגם את הטלפונים שהיו לי. אני רק רוצה לשכוח מזה ולקוות שיהיה בסדר".
(תיעוד מניסיון הלינץ')
"לא ישנו כל הלילה, רק ישבנו ובכינו", הוסיף אחיו, גם הוא תושב העיר, שהיה איתו במהלך כל הלילה. "הוא עוד מתקשה לדבר על זה, אבל סיפר לי שהוא הלך לתקן את הרכב בכפר ליד והוא לא ידע בכלל שהיה אירוע ביטחוני. עכשיו הוא בדיכאון גדול בגלל מה שקרה לו ועל הבוקר הוא הלך לקופת חולים כדי לטפל בעצמו. אני מתפלל לקדוש ברוך הוא שעשה את הנס הזה והוציא אותו בחיים".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון