סייעת מגן ילדים הפועל במרכז העיר הושעתה מתפקידה לאחר שכמה הורים התלוננו על התנהגות אלימה לכאורה מצידה. המקרה אף עבר לטיפול המשטרה וכעת הנושא נחקר בתחנה המקומית.
1 צפייה בגלריה
ילדה בוכה
ילדה בוכה
ילדה בוכה
(צילום המחשה: shutterstock)
"הבת שלי בת הארבע וחצי יצאה מהגן וסיפרה לי שלא נעים לה להיות שם, שהסייעת מושכת אותה חזק ועושה לה לא נעים", סיפרה אחת האמהות בגן. "אחרי שהיא פתאום חשפה בפניי את כל זה, היא אמרה לי שהיא לא רוצה להיות יותר בצהרון.
"ביקשתי ממנה לספר לי מה היא עושה לה, אז היא הראתה לי איך הסייעת מחזיקה אותה חזק. היא גם סיפרה על פינות העונש שהסייעת הייתה שולחת את הילדים אליהן לפרקי זמן ארוכים. העברתי את המידע הזה להורים בקבוצה שלנו והם התחילו לברר מול הילדים שלהם ואז התגלה שרבים מהם חוזרים על אותו סיפור. אחד ההורים לקח על עצמו את איסוף העדויות והכל עבר למשטרה".
קראו גם:
מעיריית ראשון לציון נמסר: "כל תלונה על הצוות החינוכי בגנים ובצהרונים נבדקת במלוא הרצינות, בשיתוף פעולה עם הפיקוח וההדרכה, ובהתאם מתגבשת החלטה אם יש לפעול במישור משמעתי או פלילי. במקרה זה, מדובר בעובדת צהרון שהושעתה מיד לאחר תלונה שהתקבלה, שלאחריה גם החליטה לעזוב את הגן. נכון לרגע זה, מכל הבירורים שנעשו, לא נמצאה הוכחה לאלימות כזו או אחרת מצד הסייעת. במידה והוגשה תלונה למשטרה - אנו מנועים להתייחס מעבר לכך באשר לחקירה".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "הוגשה תלונה ונפתחה חקירה הנמצאת בראשיתה".