מבולבלים? למרות הצהרת ראש העירייה רז קינסטליך, לפיה הגיעו להסדר שיחזיק את תוכנית ההזנה לגנים טוענים ההורים כי דבר לא השתנה. הסיבה: אף אחד לא יודע לאיזה חשבון בנק יש להפקיד את הכסף שייאסף עבור הפרויקט.
בירוקרטיה ופעולות טכניות הן אלו שמונעות בשלב זה את החזרת פרויקט ההזנה החשוב לגני הילדים למרות הבטחות ראש העירייה שהוא טיפל הנושא.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים,
גן ילדים,
גן ילדים,
(צילום המחשה: shutterstock)
כזכור, בעבר אספו הגננות כסף מהורי הילדים ומדי יום רכשו מוצרי מזון לגן והכינו ארוחת בוקר טרייה ומזינה. בחודשים האחרונים נאסר על הגננות, על ידי הסתדרות הגננות, לאסוף את הכסף ולכן התוכנית הופסקה. בעקבות כך נאלצו ההורים לשלוח את ילדיהם עם כריכים, פתרון פחות בריא שגם מסכן את הילדים האלרגנים בגן.
לפני החגים הכריז קינסטליך שנמצא הפתרון ולאחר דין ודברים עם מחלקת הגננות בהסתדרות המורים הוחלט כי ההורים יגבו את הכסף ויפקידו אותו בחשבון הבנק של הגן, כך למעשה לא תהיה גבייה של הגננות. פתרון זה הביא לשביעות רצון של ההורים אך כעת מתברר כי למעשה לא חלה כל התקדמות כי אין מי שיפתח את חשבון הבנק.
קראו גם:
"הגיעו להסדר שההורים יפקידו בחשבון בנק חיצוני אך התברר שאין חשבון בנק כזה וכעת זה תקוע," מספר יו"ר הנהגת ההורים רוני עקירב. "ההורים לא יודעים לאן להעביר את הכסף כי אין חשבון ואף אחד לא מוכן לקחת אחריות על פתיחת חשבון בנק. הגננות לוקחות סיכון מאוד גדול במצב הזה כי ילדים עם אלרגיה יהיו במצב מסכן חיים במידה וילד אחר יביא כריך שמכיל מזון בעייתי עבורם".
מהעירייה טרם התקבלה תגובה.
כל העדכונים - מיינט ראשון לציון