יזמית הנדל"ן לשעבר ענבל אור שעברה להתגורר בשנים האחרונות בראשון לציון וחזרה בתשובה, פותחת בקריירת שירה במקביל לאישומים מולם מתמודדת בבית המשפט. לאחרונה הוציאה אור שיר חדש בשם "מזמור לתודה", המבוסס על פרק תהילים. "אני שרה מגיל קטן וזה עושה לי טוב על הנשמה", אומרת אור בת ה- 44, ומספר למיינט ראשון לציון כי הקליפ חדש ייצא לאחר תשעה באב.
1 צפייה בגלריה
ענבל אור
ענבל אור
ענבל אור
(צילום: אבי מועלם)
אור הייתה אחת מנשות הנדל"ן החזקות בישראל וחלשה על אימפריית "אור סיטי נדל"ן" עד שבפברואר 2016 נחקרה ברשות המיסים בחשד להעלמות מס ובאפריל הוציאה רשות המיסים צו הקפאה על נכסיה האישיים. בחודש מרץ השנה, אחרי עיכוב של שנתיים, החלו הדיונים בבית המשפט בעניינה.
קראו גם:
"השיר שהוצאתי הוא מזמור לתודה מתוך תהילים שעבר עיבוד חדש. עשינו גם קליפ מאוד יפה שייצא בעזרת השם לאחר תשעה באב", היא אומרת. "שירה זה משהו שאני אוהבת ועושה מגיל קטן, זה עושה לי טוב לנשמה. חזרתי בתשובה והתחזקתי מאוד. בתורה הקדושה שלנו מדברים על הגאולה הקרבה, ולכן אני רוצה שכולם ישירו שיר תודה להשם.
"אני מתכוונת להמשיך בתחום ולהוציא עוד שירים וגם לפתח את זה כי השירה עושה לי טוב, אבל האם תהיה לי בזה הצלחה והמשכיות זה רק הקדוש ברוך הוא יחליט".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון