גבר בן 32 מבית"ר עילית סידר לעצמו עסקה טובה. בסכום של 4,900 שקל בחודש הוא שכר דירה במיקום מצוין בראשון לציון, אבל הוא לא התכוון לגור שם. אלא להרוויח ממנה הרבה כסף.
1 צפייה בגלריה
שכר דירת חמישה חדרים בראשל"צ
שכר דירת חמישה חדרים בראשל"צ
שכר דירת חמישה חדרים בראשל"צ
(צילום המחשה: canva)
בתום חקירה סמויה חשפו בימים האחרונים שוטרי תחנת יבנה מה בדיוק קרה בדירה הזאת. במהלך פעילות יזומה בדירה השכורה נחשפה במקום מעבדה גדולה לגידול וייצור סמים.
בלשי התחנה חשפו כ- 500 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל של עשרות קילוגרמים וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים.
כנגד החשוד בהפעלת המעבדה הוגש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים. בכתב האישום שהוגש בבית משפט השלום ברחובות נטען, כי בחודש נובמבר 2020 שכר את הדירה ושילם עבורה מדי חודש פחות מ-5,000 שקל.

קראו גם:

סמוך לכניסתו לדירה, הקים בחמשת החדרים, מעבדה מתוחכמת לצורך גידול סם מסוכן מסוג קנבוס וזאת עד ליום ה- 7 לחודש עת שהבלשים חשפו את המעבדה. על פי הנטען, הוא צייד את המעבדה בשבעה מזגנים, 84 שנאים, 14 מאווררים, 82 מנורות ו- 3 מפוחים.

בדירה הזו לא היו רהיטים, רק עציצים. צפו >>>

איך מחזיקים כל כך הרבה מזגנים בדירה אחת בלי שיעלו עליך בחשבון החשמל? במהלך תקופת השכירות בדירה, הוא חיבל וביצע שינויים במערכת החשמל בבניין כדי שלא תתגלה צריכת חשמל חריגה, וכדי שלא לשלם עבורה. בכל נטל הנאשם מחברת החשמל חשמל בעלות משוערת של כ- 325,000 שקלים!
על פי הנטען עוד, החל ממועד שכירת הדירה ועד ליום ה- 7 לחודש, גידל הנאשם במעבדה 470 שתילי קנבוס, במשקל כולל של 43 ק"ג נטו. שווי הסם מוערך ב: 40-80 שקל לגרם. הפרקליטות ביקשה להורות על המשך מעצרו של הנאשם עד תום ההלכים המשפטיים נגדו.