יש כאלה שלא מודים בכישלון, אבל יש כאלה שלוקחים כישלון ומציגים אותו כהצלחה, כך לפחות טוענת תושבת ראשון לציון אחרי טיפול החלקת שיער במספרה בעיר.
1 צפייה בגלריה
לטענתה, הספר התנער ממנה
לטענתה, הספר התנער ממנה
לטענתה, הספר התנער ממנה
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענת האישה, לפני ארבעה חודשים היא הגיעה לטיפול, אז אמר לה הספר שהחומר הרגיל לביצוע החלקה אינו בנמצא והציע לטפל בה בחומר יקר יותר. לדבריה, בלית ברירה היא הסכימה לכך, זאת לאחר שהספר התחייב בפניה שהשיער שלה יהיה חלק והיא תהיה מרוצה מהתוצאה.
לדברי האישה, למרות ההבטחות, השיער שלה המשיך להיות מתולתל ובעל נפח, רחוק מהתוצאה המצופה. בנוסף לכך, האישה גילתה לתדהמתה שתמונתה מופצת ללא רשותה ברשתות החברתיות על ידי הספר שהציג תמונה שלה עם שיער חלק מהביקור במספרה תחת הרושם שהיא "סיפור הצלחה".
לטענתה, כאשר פנתה אליו והביעה את מורת רוחה, הספר אמר לה לטענתה שהיא צריכה להודות לו שכן הוא הפך אותה למפורסמת בכל הארץ. עוד טוענת האישה כי הספר ביקש ממנה לא לעשות רעש כדי לא לפגוע בו, והתחייב שיעשה לה תיקון בשיער.
למרות ההבטחות, טוענת האישה, השיער שלה נשאר מתולתל גם אחרי טיפול נוסף, אך בשלב זה הספר כבר התנער ממנה. בעקבות הדברים הגישה האישה בשבוע שעבר תביעה נגד הספר בסך 33 אלף שקלים.