האם ראשון לציון תצטרף בקרוב למיזם "נעים בסופ"ש", שבמסגרתו זוכים תושבי העיר לתחבורה ציבורית בחינם אל תל אביב ומרכז הארץ בשבתות? זו ההחלטה שנדרשת העירייה לקבל כעת בעקבות עצומת "ישראל חופשית", עליה חתומים כבר למעלה מ-1,400 תושבים.
2 צפייה בגלריה
נעים בסופ"ש
נעים בסופ"ש
נעים בסופ"ש
(צילום: עיריית ת"א)
בסוף השבוע האחרון הצטרפה נס ציונה לרשימת הערים המתארכת המפעילה תחבורה ציבורית בשבת אל תל אביב וחזרה, וכעת עולה הדרישה גם מעיריית ראשון לציון להצטרף למיזם.
עמותת "ישראל חופשית" פתחה עצומה הקוראת לעיריית ראשון לציון להפעיל את המיזם גם בעיר. העצומה נפתחה לאחר שחברת מועצת העיר, אילנית הרוש, העלתה הצעה לסדר בישיבת מועצה ובה ביקשה שהעירייה תצטרף למיזם. בעקבות ההצעה הוחלט כי תקום ועדה שתבחן את ההצטרפות.

קראו גם:

הרוש: "מיזם נעים בסופ"ש עומד בדרישות החוק הקיימות במדינת ישראל ועל כן לא מפר את הסטטוס – קוו. הוא ממומן על ידי העיריות ולא דורש גביית כספים". המיזם כבר מיושם כבר בהצלחה רבה בערים נוספות כמו מודיעין, רמת השרון, כפר סבא, יהוד, שוהם ועוד.

2 צפייה בגלריה
מפת קווים נעים בסופ"ש
מפת קווים נעים בסופ"ש
מפת קווים נעים בסופ"ש. האם גם ראשל"צ תצטרף?
(צילום מסך: נעים בסופ"ש)

בעקבות ההחלטה על הקמת הוועדה קוראים בעמותת "ישראל חופשית" לעירייה שלא לבזבז זמן על ועדות ולהצטרף למיזם עוד הקיץ.
"להקים ועדה זה יפה, אבל אנחנו עדיין לא מבינים למה ראש העיר קינסטליך לא מקדם תחבורה ציבורית בשבת? ראשון לציון היא בין ערי המרכז היחידות ללא תחבורה ציבורית בשבת וזאת בניגוד לאופי העיר הפלורליסטי ובניגוד לצורך האקוטי לחבר את גוש מרכז הארץ בשישי בערב וגם במהלך השבת", נכתב בעצומה עליה חתמו למעלה מ 1,400 בני אדם.