ימים ספורים לפני חג הסוכות תקיים עיריית ראשון לציון את ה"דרייב סכך" במסגרתו יחולק סכך בחינם לתושבי העיר בשיטת הדרייב אין, זאת על מנת למנוע התקהלויות מיותרות בימי קורונה ומנגד לשמור על עצי העיר מפני גיזום לא חוקי.
1 צפייה בגלריה
עד גמר המלאי. מעמיסים סכך
עד גמר המלאי. מעמיסים סכך
עד גמר המלאי. מעמיסים סכך
(צילום פרטי)
קראו גם:
היום ראשון (19.9) בשעה 17:00, תחלק העירייה סכך בשני מוקדים בעיר, במזרח העיר, בחניית בית העלמין ברחוב יוסף בורג ובמערב העיר, בחנייה של הלייב פארק. התושבים יגיעו לנקודות האיסוף עם הרכב, הם יתבקשו להישאר ברכבים כאשר צוות החלוקה ממינהל איכות הסביבה, יעמיס את הסכך על הרכבים.
העמסת הסכך תעשה באופן נפרד לכל רכב ובפיקוח פקחי החברה לבטחון, לא יהיה ניתן להיכנס למתחם באופן רגלי. יש לציין עוד כי הכמות לכל תושב מוגבלת. חלוקת הסכך תעשה עד גמר המלאי.
ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנחנו בעירייה עושים כל מה שניתן כדי לאפשר לתושבי העיר לקיים את המנהגים וליהנות מאווירת החג בדרך הבטוחה ביותר. גם השנה נחלק סכך בחינם לתושבים בשני מוקדים שונים, אני קורא לתושבים להישמע להנחיות, להימנע מהתקהלות ולהיבדק לפני שאנחנו מבקרים את המשפחה".
מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת מועצת העיר קרן דנה: "החלוקה במתחמי הדרייב אין מאפשרת שמירה על מרחק ועל בריאות התושבים/ות. התושבים מוזמנים להגיע לנקודות החלוקה לקבלת הסכך על פי ההנחיות.