סרטון שצולם אתמול (שבת) ברחוב קאפח בשכונת נאות שקמה בראשון לציון, ובו נראה נהג רכב עוצר ומזנק על מכסה המנוע של רכב אחר, מעורר סערה בעיר.
2 צפייה בגלריה
קטטה אלימה בכביש בראשון לציון
קטטה אלימה בכביש בראשון לציון
קטטה אלימה בכביש בראשון לציון
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27/א לחוק זכויות היוצרים)
האירוע החמור התרחש אתמול (שבת) בבוקר. בסרטון המתעד את האירוע נראה נהג כשהוא נוסע במהירות, חוסם רכב אחר ואז יוצא ומזנק על הרכב שחסם, עולה על מכסה המנוע ולכאורה תוקף את בני הזוג שישבו בתוכו.
עוד באותו יום האיש נעצר בחשד לביצוע עבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, נהיגה פוחזת וחבלה במזיד לרכב, אך בחקירתו הוא סיפר סיפור שונה - מה שלמרבה הפלא הוביל לזימון לחקירה גם של המותקפים.

קראו גם:

מה גרסת הנהג שנראה תוקף בסרטון?


להגנתו טען העצור כי הנהג שנראה מותקף בסרטון חתך אותו וחסם אותו בכביש, אירוע שלדבריו לא תועד במצלמה. לטענתו, בין השניים התפתח ויכוח, במהלכו נהג הרכב שלף נגדו סכין, ובתגובה הוא ריסס אותו ואת רעייתו בגז מדמיע מתוך הגנה עצמית. בתגובה השליך עליו הנהג בקבוק שפצע אותו בפניו.

2 צפייה בגלריה
מתוך הסרטון ברחוב קאפח
מתוך הסרטון ברחוב קאפח
מתוך הסרטון ברחוב קאפח
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

למרות האירוע הסוער החשוד טוען כי הוא דרש מבני הזוג את פרטיהם על מנת לתבוע אותם בגין הנזק שנגרם לרכבו, אך השנים נמלטו, ומהמקום וזו הסיבה שהוא רדף אחריהם. לדבריו, את המשך המקרה כבר ניתן לראות בסרטון שהופץ.
בעקבות הטענות, בני הזוג זומנו לחקירה באזהרה, למשטרה הם הסבירו שהם אלו הותקפו ראשונים כאשר הצעיר ריסס אותם בגז מדמיע בזמן שהשניים ישבו ברכבם, והם פעלו רק מתוך הגנה עצמית.
בין היתר טענו השניים במשטרה שאדם שמאיימים עליו בסכין וחש סכנה לחייו אינו נוטה לרדוף אחרי תוקפיו, ובוודאי שלא לנהוג כפי שנהג בסרטון.
בני הזוג שוחררו לביתם ונאסר עליהם ליצור קשר עם החשוד שנשאר במעצר.