רגע לפני שסוגרים את התכנית האמנותית ועל רקע סוגיית גובה התשלום לאמנים בעיר, שאלנו אתכם בעמוד הפייסבוק של "מיינט ראשון לציון" את מי הייתם רוצים לראות על הבמות ביום העצמאות. התשובות צריכות לעניין מאוד את עיריית ראשון לציון - ותשובה אחת במיוחד.
2 צפייה בגלריה
חגיגות יום העצמאות
חגיגות יום העצמאות
חגיגות יום העצמאות. מי יגיע לראשון לציון?
(צילום: עידו ארז)
קראו גם:
עשרות תושבים השיבו לסקר. בין השמות הפופולאריים, עלו: חנן בן ארי, רביב קנר, רותם כהן, זהבה בן, עדן בן זקן, שרית חדד, רן דנקר, איתי לוי, הראל סקעת, שירי מימון, פוליקר, שפיטה ועוד. גם שמו של אייל גולן הוזכר לחיוב ולשלילה. "אייל גולן האחד והיחיד יודע לעשות שמח, וזה מה שאנחנו צריכים בעצמאות", הגיב אחד, בעוד אחר השיב בפשטות: "רק לא אייל גולן".
אולם בין ההצעות לאמנים מוכרים, חזרה על עצמה תשובה ברורה אחת: תנו במה לאמנים מקומיים, את הכסף תנצלו לצרכים אחרים. "לא צריך זיקוקים. תנו את הכסף לקשישים, לחינוך ולעסקים מקומיים", השיב אחד המגיבים.
2 צפייה בגלריה
רוצים אמנים מקומיים
רוצים אמנים מקומיים
רוצים אמנים מקומיים
(תגובות מתוך הפוסט בפייסבוק)
"תתרמו את הכסף לקשישים וניצולי שואה, בתי יתומים וחולי סרטן. תמלאו את גני העירייה בתכנים, ריהוט ומשחקים חדשים, תשפצו מבנים ישנים בעיר, תתנו למעוטי יכולת, לרווחה ולחסרי ישע. לא חסר מה לעשות עם הכסף", השיבה הגולשת שלי וזכתה לעשרות לייקים על תגובתה.
רבים ביקשו לנצל את התקופה והבמה על מנת לתת הזדמנות לאמנים צעירים תושבי העיר. "בלי קשר לכל הכוכבים של ישראל, תרימו במה חופשית לכישרוני ראשל"צ", כתבה אחת הגולשות. ואחרת הוסיפה: "הופעות של נוער מהמוכשרים שיש בעיר".
הכדור עכשיו בידיים של עיריית ראשון לציון, שם מדגישים כי אין בכוונת העירייה להשקיע מאות אלפי שקלים בהופעה של אמן. "החל מכניסתו לפני כשלוש שנים לתפקיד ראש העירייה, הנחה רז קינסטליך כי העירייה לא תביא אמנים שעולים למעלה מ-80 אלף שקל", הסבירו. "לצד זאת, העירייה נותנת במה בכלל האירועים להפקות מקור עירוניות המשלבות את הכשרונות הרבים שיש לנו בעיר".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון