"כשפתחתי את דלת חדר השינה ראיתי להבות של אש, הכל מסביבי בער. לקחתי מהר את הילד שלי, בן השלוש, שהיה תחת שינה חזקה ווזרקתי אותו מהחלון ומיד אחריו אני קפצתי. הוא נחבל ברגל ואני שאפתי עשן, אבל החיים שלנו ניצלו".
כך משחזרת לבנת קרני, תושבת ראשון לציון, את דקות החרדה לאחר שהבניין שבו היא מתגוררת עלה בלהבות. כעת, לאחר שכל רכושה עלה באש היא נאלצת להתחיל הכל מהתחלה ומבקשת סיוע בהתחלה החדשה שלה ושל בנה.
2 צפייה בגלריה
נזקי השריפה
נזקי השריפה
נזקי השריפה
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
קראו גם:
"זה היה ביום רביעי בלילה", מספרת קרני. "הרחתי ריח שרוף, כאילו מישהו מכבה גחלים בעזרת מים. מאחר שמדובר ביחידות דיור צמודות, אז יש חריצים שמפרידים בין היחידות ולכן הריח עובר בקלות. הסתכלתי על הדירה של השכן ליד וראיתי משם עשן קל. חזרתי לחדר השינה והתעסקתי עם הטלפון הנייד. ברקע שמעתי דפיקות חזקות וחשבתי שזה השכן שגר לידי מכה בעזרת מקל כדי לבקש שקט מדייר אחר או דבר דומה. הרעשים הלכו והתגברו ואז קמתי לבדוק מה זה. בדיוק כשפתחתי את הדלת קיבלתי מכת חום של אש בוערת, מסביב הכל בער. לקחתי את הבן שלי שהיה תחת שינה עמוקה, נכנסתי לחדר השינה וסגרתי את הדלת. פתחתי את החלון והבנתי שהדרך היחידה שלי לצאת מזה היא לקפוץ".
2 צפייה בגלריה
נזקי השריפה
נזקי השריפה
נזקי השריפה
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
כעת נדרשת קרני להתחיל הכל מהתחלה לאחר שכל רכושה נשרף כליל. "הדירה יחד עם התכולה עלו בלהבות וכלום לא נשאר. אין לנו כלום. הבגדים, הרכוש, הרהיטים, הכל נשרף או התפחם לגמרי ולא ניתן לעשות בזה שימוש. עכשיו אני גרה עם ההורים שלי בראשון לציון ומחפשת מקום אחר לגור בו. אנשים טובים עוזרים לנו להתחיל עם בגדים וחפצים, אבל נודה לכל מי שיוכל לעזור לשקם את מה שאיבדנו", היא אומרת.
מי שמעוניין לתרום ולסייע יכול ליצור קשר עם לבנת בטלפון- 054-2406232
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון