יש לכם אופניים ישנים? אל תזרקו אותם. בימים אלה יוצא לדרך פרויקט מיוחד במסגרתו תושבים תורמים את האופניים הישנים, ובני נוער מתקנים ומלמדים בעזרתם את הילדים כיצד לרכוב נכון.
1 צפייה בגלריה
"התובע לא ידע להסביר את פער הזמנים"
"התובע לא ידע להסביר את פער הזמנים"
לומדים לרכוב על אופניים
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
את המיזם המקורי השיק השבוע סגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו, ביוזמת הפעיל החברתי ותושב העיר, אסף הינוך, במסגרתו יוכלו תושבי העיר לתרום את האופניים הישנים למרכז הנוער והתנועה בנושא קיימות (קן רמז) ברחוב דרובין 39, בשיתוף ותמיכה של צוות הנוער העובד והלומד בראשון לציון.
קראו גם:
במסגרת הפעילות, בני הנוער יתקנו ויחדשו את האופניים, ויעבירו הדרכה לרכיבה על אופניים ללא גלגלי עזר לילדות וילדים מהעיר. ההדרכה תהיה ללא עלות, בעצמאות מוחלטת ובטוחה עם קסדה.
"אנו מלאים תקווה שיותר ויותר ילדים וילדות ירכבו בצורה בטוחה ברחבי העיר תוך פיתוח בטחון עצמי. פעילות ספורטיבית חשובה מאוד להתפתחות הילדים ברמה האישית והרגשית. חשוב לי לציין את התמיכה של ראש העירייה במהלך״, אמר מתיתיהו.
בעירייה מעריכים כי המיזם צפוי לקלוט מאות תרומות של אופניים משומשים במרכז הנוער והתנועה בנושא קיימות, קן רמז. בהמשך יעסיק המיזם בני נוער שירצו ללמד ילדים לרכוב על אופניים ולתקן אותם.