מי שמגיע בשעות הבוקר לצומת המרכזי בשכונת נאות שקמה עלול לקבל בקלות סחרחורת רק מצפייה בתנועת כלי הרכב ובתמרון של הנהגים שמגיעים מכל כיוון בניסיון לחצות אותו.
1 צפייה בגלריה
הנהגים מתמרנים
הנהגים מתמרנים
הנהגים מתמרנים
(המחשה: ורד לוי)
קראו גם:
"הצומת סמוך לבית ספר 'שקמה' והוא משמש ציר תנועה מרכזי לרכבים שמגיעים מכל הכיוונים", אוממר אור, אב לתלמיד בבית הספר הסמוך לצומת, "רכבים מגיעים מכל הכיוונים, נדחפים, מנסים לעבור את הצומת אל היעד הבא שלהם ובמרכז כל הבלגן הזה ניצב מעבר חציה שאמור לשרת את הילדים בדרכם לבית הספר. מדי בוקר גם רואים איך רכבים נוסעים כשיש ילדים על מעבר החציה".
שרון, אם נוספת, התרעמה גם היא על המצב ואמרה כי כדאי שמישהו בעירייה יתעורר ויטפל במהירות במפגע הזה. "זאת סכנה ממשית ויומיומית לילדים שלנו. ולא רק להם", היא מוחה. "גם קשישים שנאלצים לחצות את הכביש עושים זאת באיטיות ומסכנים את חייהם. כדאי שזה יטופל, כי זה רק עניין של זמן עד שזה יעלה בחיי אדם".
לטענת ההורים הם פנו בנושא לעירייה אך טרם נענו, "כנראה שעד שלא תהיה פה תאונה וימותו אנשים לא יתייחסו לזה".
מהעירייה נמסר: "הנושא מוכר ומטופל על ידי גורמי העירייה. כבר לפני שנתיים, בהמשך לסיור במקום עם מנהלת בית הספר, הותקנו פסי האטה. לפני כחודש שוב נערך סיור עם ראש העירייה והוחלט על ביצוע מעברי חצייה מרוצפים ומוגבהים. בשבועות הקרובים יחלו העבודות".