אין תושב ראשון לציון שלא מכיר את "קפה פולה", אחד מבתי הקפה הוותיקים ביותר בעיר. אחרי 21 שנים של פעילות, הוא סגר את שעריו לחצי שנה ימי הקורונה, והבוקר (ראשון) נרשמה במקום התרגשות אמתית כאשר הלקוחות הראשונים התיישבו ליד השולחנות.
1 צפייה בגלריה
קפה פולה. שוב נפתח לקהל
קפה פולה. שוב נפתח לקהל
קפה פולה. שוב נפתח לקהל
(צילום: באדיבות קפה פולה)
"זו תחושה שמשתווה רק לאישה בחדר לידה או לפתיחת עסק חדש", אומר יזהר דניאל, בעלי המקום. "זה כמו ילד שנולד לי שוב מחדש, בכל זאת, היינו חצי שנה סגורים. ההתרגשות כבר החלה אתמול בערב כשנערכנו לפתיחה".
קראו גם:
איך נערכתם לפתיחה?
"מבחינת מקום לא קיימת בעיה כי יש לנו חצר גדולה מאוד להכיל אנשים, יש חדר פרטי וגם מרפסת גדולה שאפשר לשכן בה אנשים. גם מבחינת האוכל לא הייתה בעיה כי עד כה פעלנו במתכונת משלוחים והיה לנו מה שצריך. רק כוח אדם בעייתי כרגע כי העובדים ברובם מעדיפים להישאר בבית ולקבל דמי חל"ת".
צפו בבוקר הפתיחה >>>
אנשים הגיעו בהמוניהם?
"התנועה היום של האנשים הייתה יפה, הם חיכו לחזור לפה. כולם הציגו תו ירוק בכניסה ולא היו שום בעיות. גם אלו שלא התחסנו מצאו מקום בחוץ כך שלא היה לנו שום חיכוך עם הלקוחות".
למרות הבוקר האופטימי, הבעלים עדיין חושש מאוד מהעתיד. "אין מה לעשות עם זה כי החששות עדיין קיימים. אנחנו חוששים שיהיה שוב סגר נוסף שיסגור לנו את העסק אבל אין לנו מה לעשות כרגע עם התחושות האלו", הוא אומר ומקווה לטוב.