אחרי הרבה זמן מערכת החינוך בראשון לציון חוזרת לתפקוד חלקי: במטרה לפתוח את הגנים ובתי הספר בעיר, הוחלט בקבינט הקורונה כי כל הערים הגדולות יחולקו לרובעים ותתאפשר פתיחת מוסדות החינוך ברובעים הצהובים והירוקים בערים.
1 צפייה בגלריה
מורה
מורה
מורה
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
על פי המתווה שאושר אמש ע"י קבינט הקורונה, ראשון לציון מחולקת לשמונה רובעים - ארבעה מתוכם מוגדרים כצהובים: רובע מערב, רובע קריות, רובע ראשונים ורובע רמז כצנלסון. ברובעים הללו תפעל החל ממחר (ג') מערכת החינוך, חמישה ימים בשבוע.

זה המתווה המלא:

גנים - יפעלו כרגיל בקבוצות מלאות (ללא קפסולות), כולל צהרונים.
כיתות א'-ב' - יפתחו כרגיל בקבוצות מלאות (ללא קפסולות), כולל צהרונים.
כיתות ג'-ד' - יפתחו בקבוצות של עד 20 תלמידים בקבוצה (קפסולות), באשר לצהרונים בקבוצות אלו אנא התעדכנו מול צוות בית הספר.
כיתות ה' עד י' - ילמדו בזום מהבתים, למעט מפגשים חברתיים שיתקיימו במרחבים הפתוחים בכפוף למזג האוויר אנא התעדכנו מול צוות בית הספר.
כיתות יא'-יב' - ילמדו על פי הנחיות הנהלת בית הספר וצרכי הבגרויות.
"בשאר הרובעים הכתומים והאדומים בעיר, יתקיימו מפגשים חברתיים עם הילדים, בקפסולות של עד 10 אנשים, במרחב הפתוח בלבד - במידה ומזג האוויר יאפשר, אם לא הלימודים ימשיכו להתקיים בזום. צוותי החינוך יצרו עמכם קשר באשר באם יתקיימו הלימודים והגנים", נמסר מהעירייה.
"על מנת שראשון לציון כולה תוכל לפתוח חזרה את מערכת החינוך – על פי מתווה משרד הבריאות, עלינו להגיע ל- 70% מחוסנים מעל גיל 50. לכן אני מבקש מכם, אם טרם התחסנתם – לכו להתחסן. רק בזכות החיסונים, נצליח להצעיד את העיר חזרה לשגרה מלאה", מסר ראש העירייה, רז קינסטליך.
לחלוקת בתי הספר בראשון לציון – לחצו כאן.
לחלוקת גני הילדים בראשון לציון – לחצו כאן.