תושב ראשון לציון, גבר כבן 36, הגיש תביעת לשון הרע נגד צעירה שעימה קיים יחסי מין לאחר שהכירו בפייסבוק. לטענתו, הבחורה התלוננה במשטרה שאנס אותה ואף הפיצה זאת בפייסבוק, כל זאת רק בגלל שסירב להחזיר אותה הביתה והציע לה לקחת מונית.
1 צפייה בגלריה
(התיק נסגר. אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענת הגבר, לפני כחמש שנים הוא הכיר בחורה דרך הרשת החברתית ובתום התכתבות קצרה וחיזורים מצידו היא הסכימה להיפגש איתו. באותו הערב הוא אסף אותה מביתה שבהוד השרון והשניים נסעו לבית הארחה באיזור התעשייה בראשון לציון. לדבריו, במשך שלוש שעות שהו השניים בחדר, שתו אלכוהול וקיימו יחסי מין מלאים בהסכמה. בתום הבילוי ביקשה הבחורה שהוא יחזיר אותה לביתה, אך הגבר בתגובה אמר כי הוא תחת השפעת אלכוהול ואינו יכול לנהוג. לטענתו, איזור התעשייה רווי בניידות משטרה ואם רק היה יוצא כך מבית ההארחה הוא היה נתפס. בשלב זה הוא הציע לה שיזמין עבורה מונית או לחלופין שהיא תמתין איתו מספר שעות עד שהשפעת האלכוהול תחלוף ואז הוא יוכל להשיבה לביתה.
לטענתו, הבחורה סירבה להצעות והחלה לצעוק עליו ולעורר מהומה שהפריעה גם לשאר אורחי המקום. עוד טוען הגבר כי היא נהגה בו באלימות ולאחר מכן עזבה את המקום. לתדהמתו, כך טוען הגבר, היא התקשרה למשטרה עוד באותו הלילה וסיפרה שהוא אנס ותקף אותה. זמן קצר לאחר מכן הופיעה ניידת משטרה במקום והובילה אותו למעצר כשהוא אזוק. הבחורה אף פרסמה פוסט עם תמונתו של הגבר וכתבה: "חשוב מאוד, הבחור הוא אנס ועבריין, אסור ליצור עימו קשר. כרגע בטיפול משטרתי לאחר ניסיון אונס".
שנה לאחר מכן החליטה פרקליטות מחוז מרכז לסגור את התיק מחמת היעדר ראיות מספיקות.
כעת, חמש שנים לאחר מכן, טוען הגבר כי הבחורה הודתה בפניו שהיא לא נאנסה וחזרה בה מטענותיה. למרות זאת, שמו הטוב נפגע בגלל הטענות שהעלילה עליו. בעקבות כל אלו הגיש הגבר תביעת לשון הרע בסך של 250 אלף שקלים.
פורסם לראשונה: 07:42, 25.10.20