לפני כשבוע וחצי הותקף דמיטרי שצירבקוב, מאבטח שהוצב בכניסה לבניין עיריית ראשון לציון, על ידי עובר אורח שביקש ממנו סיגריה. לאחר שנמלט מהמקום, חזר העבריין לזירת הפשע והפעם חטף מכשיר טלפון נייד מתושבת העיר. בשבוע שעבר הוגש נגד האיש, צעיר כבן 26 מנצרת עילית, כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
דמיטרי שצירבקוב. נחבל בפניו
דמיטרי שצירבקוב. נחבל בפניו
דמיטרי שצירבקוב. נחבל בפניו
(צילום פרטי)
קראו גם:
"אני עובד כבר עשר שנים בחברה לביטחון ונתקלתי במספר אירועים אלימים", מספר השבוע שצירבקוב. "אבל זה חלק מהתפקיד שלי".
לדבריו, הוא עישן מחוץ לבניין העירייה כשהצעיר הגיע אליו וביקש סיגריה, "אמרתי לו שאין עליי את הקופסה ופתאום אני רואה אגרוף עף לכיווני. שותף שלי יצא לעזור אבל הבחור המשיך לקלל ולאיים".
כתוצאה מהמהלומה נגרמו לשצירבקוב חבלות בפנים, וכן נפיחות ורגישות באזור האף.
הצעיר נמלט מהמקום אך לא נדרש זמן רב לאתר אותו, שכן שעתיים לאחר מכן הוא כבר חזר לזירת הפשע כדי לבצע עבירה נוספת. מכתב האישום שהוגש נגדו עולה כי הוא ניגש לתושבת העיר שישבה על ספסל בגינה שמול בניין העירייה והביטה במכשיר הטלפון הנייד שלה. בשלב מסוים ניצל הנאשם את חוסר עירנותה, חטף מידה את המכשיר ונמלט מהמקום.
מאבטח אחר שהיה בבניין העירייה וצפה במתרחש הצליח לזהות את הנאשם מהתקרית הקודמת, ובעזרת מצלמות האבטחה התברר כי אכן מדובר באותו אדם.
התלונות הועברו למשטרה, ולאחר סריקת השטח נעצר האיש והובא לתחנת המשטרה.
במהלך חקירתו התברר כי הנאשם הספיק לגנוב מכשיר נייד נוסף ובמקרה אחר שדד 1,400 דולרים מתושב העיר שהמתין לאוטובוס. כתב אישום מייחס לו ארבעה סעיפי אישום של אלימות וגניבה.