מחיר התלונה: הורים לילדי צהרון ממרכז העיר ראשל"צ שלחו מכתב לראש העירייה ובו התלוננו על אחת הגננות. במכתב טענו שהיא מסרבת להחליף לילדים לאחר שעשו את צרכיהם, ואף נרמז על אלימות. כעת החליטה הגננת שלא לשתוק. היא תובעת את ההורים ודורשת פיצוי נכבד על הפגיעה בשמה הטוב.
1 צפייה בגלריה
הגננת טוענת לפגיעה בשמה הטוב
הגננת טוענת לפגיעה בשמה הטוב
הגננת טוענת לפגיעה בשמה הטוב
(תמונת המחשה: ShutterStock)
לפני כחמישה חודשים נשלח לראש עיריית ראשון לציון ולמנהלי אגף החינוך, מכתב תלונה חתום ע"י הורים לילדי צהרון באחד מגני העיר. במכתב הועלו טענות קשות נגד אחת הגננות. בין השאר נטען כי היא מגיעה לצהרון לאחר יום עבודה מלא בגן אחר, ולכן טוענת לעייפות, כתוצאה מכך לא נעשות פעילויות לילדים.
קראו גם:
עוד כתבו ההורים במכתב כי, "הגננת מסרבת להחליף לילדים שפספסו את צרכיהם בטענה שזה איננו תפקידה וכי היא נגעלת מהריח. כמו כן ישנו מנגנון ענישה שאינו מקובלת עלינו של צעקות, העמדה בפינה וכלה באיומים. עוד הגיעו אלינו מכמה אנשי צוות אמירות שחייבים לעשות משהו בנדון ולא להשאיר זאת ככה".
בעקבות המכתב זומנה הגננת לשיחה, ואף בוצעה לה ביקורת פתע, אך לא נמצאה סיבה להעבירה מתפקידה. כעת, כשהיא פגועה וכואבת, החליטה הגננת לא לשתוק ולהשיב מלחמה נגד ההורים.
בשבוע שעבר הגישה הגננת תביעה לבית משפט השלום נגד מספר ההורים, שלטענתה עומדים מאחורי המכתב, בטענה שהם פגעו בשמה הטוב והוציאו את דיבתה.
התביעה על סך של מאה אלף שקלים עומדת בעינה, אלא אם כן יחליטו ההורים להתנצל ואז יופחת סכום התביעה.