נפתח הקו החם של עיריית ראשון לציון עבור תושבים הזקוקים לסיוע כלכלי ונפשי, בנוסף לקו החם לעסקים מקומיים המסייע במידע, הנחות, הלוואות ומענקים מהמדינה.
48 שעות מפתיחת הקו החם עבור תושבי העיר, המאויש על-ידי עובדות ועובדים סוציאליים של עיריית ראשון לציון, התקבלו במוקד 200 פניות, רבות מהן, בבקשה לסיוע נפשי והפגת חרדות. במקביל, 1,200 אזרחים וותיקים עריריים ללא מעטפת משפחתית, זכו לביקור חברתי של מתנדבי עיריית ראשון לציון ממינהל רווחה, במטרה לסייע להם להפיג את הבדידות ולמנוע מצב של חרדות ודיכאון.
1 צפייה בגלריה
פתיחת הקו החם לתושבים ולעסקים
פתיחת הקו החם לתושבים ולעסקים
פתיחת הקו החם לתושבים ולעסקים
(צילום: דוברות העירייה)
קראו גם:
המתנדבים ביקרו את האזרחים הוותיקים, שאלו לשלומם והעניקו להם ערכה להפגת הבדידות שכוללת לוח שנה, יין ודבש לרגל השנה החדשה. בנוסף, העירייה בשיתוף עמותות העיר והמתנדבים חילקו 2,200 סלי מזון למשפחות וקשישים תושבי העיר שידם אינה משגת.
ראש העירייה רז קינסטליך אמר כי "כולנו משתוקקים לחזור לשגרה המוכרת, אך לצערי לקורונה תוכניות משלה. דווקא בתקופה לא יציבה הניצבת לפנינו, אני קורא לתושבים ולעסקים המקומיים לפנות אלינו בכל נושא ובקשה לעזרה – אני מבטיח שנסייע ככל הניתן. התקופה הקרובה תהיה מאתגרת, אך אני בטוח שבעזרת אחריות אישית וסולידריות נעבור את זה יחד".
מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי המחזיק בתיק הרווחה, הוסיף: "אנו פועלים מסביב לשעון על מנת לסייע לתושבי העיר, מדובר במאמץ עירוני אדיר בהיקפו ובמשאביו. מינהל רווחה מעניק סיוע נפשי, חברתי וכלכלי עם ערוצי סיוע נוספים בתחומים רבים ומגוונים, במטרה לסייע לכמה שיותר תושבים לצלוח את הגל השני של נגיף הקורונה".
הזקוקים לסיוע כלכלי ונפשי יכולים לפנות לקו החם של עיריית ראשון לציון >>> : 03-9682500 | הקו החם לעסקים >>> 03-9547384 | 054-6728414