הלילה פורסם שמו של הנרצח בקטטה בחניון הסמוך לחוף הים של ראשון לציון בשבת לפנות בוקר: מדובר ביאשיהו בלום, בן 22, שמתגורר ביישוב עלי בשומרון. הוא הותיר אחריו זוג הורים ושלושה אחים, בהם אחיו התאום.
1 צפייה בגלריה
יאשיהו בלום
יאשיהו בלום
יאשיהו בלום
(צילום: מתוך אתר ynet)
בעקבות הרצח, פרסמו ביישוב עלי את ההודעה הבאה: "יאשיהו בלום ז"ל בן 22 בן שלמה ומרים, אח של מאיר, נטע ויוסף התאום. נולד וגדל בעלי, סיים שירות צבאי בהנדסה קרבית מ"כ והשתחרר לפני שנה, עבד תקופה בחו"ל ולאחרונה חזר לארץ.
"בימים האחרונים יאשיהו עמד להירשם ללימודי הנדסת בנייה באוניברסיטת אריאל ואף עמד לפתוח עסק של שיפוצים עם חבר. היה בחור בעל לב טוב, אהוב מאוד על כולם, חבר נאמן ומסור, אהב לעזור לכולם. היו לו כל כך הרבה תוכניות וחלומות שרצה להגשים".
אתמול הודיעה המשטרה כי לאחר פעילות חקירתית ומבצעית מאומצת של חוקרי ובלשי היחידה המרכזית בשיתוף שוטרי תחנת ראשל"צ, היא הביאה לאיתורם של שמונה חשודים במעורבות באירוע.
"חמשת החשודים (18,21,19,21,17) ושלוש חשודות (20,22,17), תושבי נס ציונה, רמלה ולוד נעצרו ונלקחו לחקירה. חקירת האירוע נמשכת".
מהמשטרה נמסר עדכון הבוקר: "חמשת החשודים (18,21,19,21,17) במעורבות באירוע יובאו הבוקר לדיון בעניינם בבימ"ש השלום בראשל"צ. שלושת החשודות (20,22,17), שוחררו אמש בתום חקירתן למעצר בית בן חמישה ימים ובתנאים מגבילים. החקירה נמשכת".
פורסם לראשונה: 07:41, 09.08.20