חשד לרצח בחוף הים של ראשון לציון: צעיר בן 23 נדקר לפנות בוקר (שבת) למוות במהלך קטטה שפרצה במקום. לאחר שעות של סריקות, איתרה המשטרה שמונה אנשים בחשד שהיו מעורבים באירוע.
מדוברות מד"א נמסר: הלילה בשעה 03:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על צעיר שנפצע ככה"נ במהלך קטטה בחוף ארבע על ארבע בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב צעיר כבן 22 במצב קשה, לא יציב.
בהמשך נמסר מדוברות המשטרה: במשטרת ישראל התקבל דיווח על קטטה בחניון הסמוך לחוף הים בראשל"צ. מהמקום פונה פצוע דקירה בן 23 לבית החולים איכילוב ובבית החולים נקבע מותו. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.
באתר ynet פרסם הכתב אלי סניור כי מפרטים ראשונים עולה כי הקטטה פרצה בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר סמוך למסעדה באזור החוף. הצעיר בילה עם חבריו במקום, וכשהיו בדרכם לחניה נתקלו בחבורה אחרת. אז פרצה הקטטה שבמהלכה הוא נדקר. כוחות משטרה גדולים הגיעו לזירה ואספו את מצלמות האבטחה שפעלו בחניון. שוטרים ציינו כי הם הבחינו בכלי רכב פרטי נמלט מהזירה, ולאחר מכן נערך אחריו מצוד.
לקראת השעה 16:00 הודיעה המשטרה כי עצרה שמונה אנשים בחשד שהם מעורבים באירוע שהוביל למותו של הצעיר.
מדוברות המשטרה נמסר: "פעילות חקירתית ומבצעית מאומצת של חוקרי ובלשי היחידה המרכזית בשיתוף שוטרי תחנת ראשל"צ, הביאה לאיתורם של שמונה חשודים במעורבות באירוע.
"חמשת החשודים (18,21,19,21,17) ושלוש חשודות (20,22,17), תושבי נס ציונה, רמלה ולוד נעצרו ונלקחו לחקירה. חקירת האירוע נמשכת".