שבועיים לאחר שהודח מתפקידו כמורה לאזרחות בראשון לציון בשל דעותיו שנאמרו גם בפני התלמידים, ממשיך ד"ר מאיר ברוכין לנהל את מאבקו נגד העירייה בדף הפייסבוק שלו. לאחרונה העלה ברוכין יוזמות של העירייה לדף וביקר אותן בציניות. במקביל ממשיכה החתמת תושבים על עצומה שקוראת להשבתו אל תפקיד המורה לאזרחות ואלפים רבים חתמו עליה.
1 צפייה בגלריה
עצומה להחזרת המורה מאיר ברוכין
עצומה להחזרת המורה מאיר ברוכין
עצומה להחזרת המורה מאיר ברוכין
(צילום: מוטי קמחי, עצומה מאתר "זזים")
כזכור, לפני כשבועיים החליטה העירייה לסיים את העסקתו של ברוכין, מורה ותיק לאזרחות בתיכון מקיף ט' בעיר, בעקבות תלונות מצד הורים לתלמידים על כך שהביע את עמדותיו הפוליטיות בכיתה וברשתות החברתיות. המורה קרא בין היתר בפייסבוק לסרבנות ואף הגדיר טייסים של חיל האוויר כ"רוצחי ילדים".
ברוכין שלא מוכן להתבטא בעניינו, מביע את דעתו באופן ציני ומשתלח בעירייה דרך עמוד הפייסבוק שלו. לאחרונה קראה העירייה לתושבים ולתלמידים להביע את דעתם ולהשפיע על עיצוב מערכת החינוך בעתיד, דבר שגרר ממנו פוסט ציני שאומר: "העירייה מבקשת מן התלמידים להשפיע כיצד תיראה מערכת החינוך בעיר. זה לא הטעם שלי אבל אין לי משהו מיוחד נגד מדע בדיוני".
בפוסט אחר צירף ברוכין תוכנייה מתוך כנס "מחנכים לדמוקרטיה" בו תנאם מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זהר וכתב: "ברור. סגנית ראש עיריית ראשון לציון תדבר במושב הפתיחה על חינוך לדמוקרטיה. תבלו".
במקביל, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"מיינט ראשון" ממשיכים תושבים התומכים בברוכין להחתים עצומה ובשלב זה נאספו למעלה מארבעת אלפים חתימות.
מחזיקת תיק החינוך וסגנית ראש העירייה, ליאל אבן זוהר, מסרה בתגובה: "אין תופסים אדם בשעת צערו".