שלוותם של הורים וילדים, שמשחקים בגן החדש שהוקם בשכונת נחלת החדשה, מוטרדת בגלל מגרש הכדורגל הסמוך. לטענתם, כדורים שעפים מהמגרש פוגעים בילדים ובעגלות התינוקות. "העירייה טוענת שאי־אפשר להגביה יותר את הגדר של מגרש הכדורגל ואנחנו נתקענו עם המצב הזה", הם אומרים.
1 צפייה בגלריה
המגרש לצד הגינה
המגרש לצד הגינה
המגרש לצד הגינה
( צילום: פרטי)
"סמוך לרחוב שולמית אלוני אצלנו בשכונה הקימו גינת משחקים יפה, פסטורלית וירוקה", מספר אלעד, תושב השכונה, "בתוך הגינה הקימו גם מגרש כדורגל שנועד לילדי השכונה, דבר שדווקא גורר מחמאות. הבעיה מתחילה כשמתעופפים שם כדורים. מי שמשחקים במגרש הם כבר ילדים ונערים עם בעיטות חזקות ולא תמיד מדויקות. היה מצופה שהגדר תבלום את הכדורים, אבל הגדר של המגרש לא מספיק גבוהה".
קראו גם:
לדברי התושבים, לא מעט פעמים עפו הכדורים החוצה ופגעו בילדים ובעגלות עם תינוקות. "היו מקרים שזה קרה ונוצרה מהומה, ההורים של התינוקות לקחו את הכדורים ומנגד הנערים התעמתו איתם ונוצרה אלימות פיזית ומילולית בין נערים להורים", מספר אלעד.
"דיברתי עם נציגת השכונה בעירייה והתלוננתי על זה עם עוד כמה תושבים, והתגובה היתה שהתקן לא מאפשר לשים רשת מלמעלה או להגביה את הגדר של המגרש. הפתרון שהוצע הוא הצבת שלט בכניסה למגרש והגבלת שעות המשחקים והגילאים. הבעיה ששילוט לא מונע את הכדורים המתעופפים ואנחנו נותרנו עם הבעיה".
מהעירייה נמסר בתגובה: "הגדר שנמצאת במקום גבוהה באופן מספק. יחד עם זאת, גבוהה ככל שתהיה הגדר, כדורים יכולים להיזרק מעבר לה. בכל מקרה נחדד את האיסור להעיף כדורים וכן את הסיכון הגלום בכך בפגיעה בעוברי אורח באמצעות שילוט מתאים".