פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה השבוע כתב אישום נגד אהרון כלף (21) וקטין בן 16 בגין קשירת קשר לפשע, חבלה בכוונה מחמירה, נשיאה והובלה של נשק. כלף גם מואשם בנהיגה ללא רישיון נהיגה.
1 צפייה בגלריה
האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה
האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה
האירוע כפי שנקלט במצלמות האבטחה
(צילום מתוך סרטון)
קראו גם:
על פי כתב האישום, שהגישה עורכת הדין הינד נאבלסי, הנאשמים קשרו קשר עם אחר או אחרים לחבול בתושבת ראשון לציון, כאשר כלף היה אמור לירות לעברה בעוד הקטין יישאר ברכב, יאבטח את המקום ויודיע על הגעת האישה. תמורת מעשים אלה, כך נטען בכתב האישום, קיבל הקטין 7,000 שקל. במועד שאינו ידוע במדויק, קיבלו הנאשמים מאדם נוסף רכב ובשלב מסוים, הונחה תחת לוחית הרישוי של הרכב לוחית רישוי של רכב אחר. לצורך קידום התוכנית, הצטיידו הנאשמים באקדח ובכפפות.
ב־28 באוקטובר הגיעו הנאשמים ברכב לצומת רחובות הסמוכים למקום מגוריה של היעד בראשון לציון וסרקו את האיזור. למחרת הגיעו שוב אל מקום המגורים של היעד, אולם בשל טעות בזיהוי ניגש כלף לעבר שושי אושרי, אחותו של הזמר המנוח זהר ארגוב, דרך את הנשק בפעם הראשונה והמשיך להתקדם לעברה, דרך אותו בשנית וניסה לירות לעברה, אך בשל סיבה לא ידועה, לא נפלט כדור. כלף דרך את האקדח בפעם השלישית ונמלט מן המקום.
כשהגיע לרכב שעמד בצומת, הכניס את האקדח לחלק הקדמי של מכנסיו, התיישב במושב הנהג ונמלט עם הנער ברכב.
האירוע המסעיר כולו נקלט במצלמות אבטחה ברחוב.
בבקשת המעצר כתבה עו"ד נאבלסי כי "מסוכנותם של המשיבים אף מתעצמת וזאת נוכח ניסיון הירי בעיבורה של עיר שיש בו כדי לסכן את הציבור וכבר היו דברים מעולם, שעוברי אורח תמימים נקלעו לקו האש".