מריל מלך, תושבת ראשון לציון ובעלת עסק לביגוד, נוהגת לשמש גם כדוגמנית הבית של העסק שאותו היא מנהלת. לטענתה, בשבוע שעבר בעת שהיא והשותפה שלה הצטלמו במרכז גן ציבורי בשכונת כרמים, פקח רשם להן דוח על אי־עטיית מסכה.
1 צפייה בגלריה
מלך בזמן הצילומים
מלך בזמן הצילומים
מלך בזמן הצילומים
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
לדברי מלך, גם העסק שלה כמו רבים אחרים נפגע בגלל הגבלות הקורונה, "העסק היה סגור חודשים, ההכנסות ירדו בעשרות אחוזים ונפגענו כלכלית", היא אומרת. "כל דגם שיש בחנות מצולם ועולה לאתר שלנו, כשהשותפה ואני מדגמנות וכך היה גם בשבוע שעבר. הצטלמנו בגן ציבורי ליד החנות".
מלך מסבירה כי בגלל שהצילומים היו לצורך פרסום, הן לא חבשו מסכה, "איך בדיוק אנחנו אמורות להצטלם לאתר שמציע בגדים עם מסכה? לא היינו בנוכחות אנשים ולא הפרענו לאיש ופתאום הגיעו שני פקחים והתחילו לצלם אותנו. אחר כך הם ביקשו תעודת זהות וכתבו לנו דוח על אי עטיית מסכה. הסברנו שאין אנשים מסביבנו ושאנחנו לא מסכנות אף אחד ובתור דוגמניות אנחנו לא יכולות להצטלם עם מסכה אבל לא היה עם מי לדבר. חודשים שלמים לא עבדנו, אנחנו אמהות לילדים ונפגענו כלכלית, אז אפשר היה להפעיל שיקול דעת ולגלות קצת יותר הבנה".
מהעירייה נמסר: "פקחי החברה לביטחון יישמו את הוראות החוק בדבר עטית מסיכה במרחב הציבורי. אם יש לפונות השגות בנושא, עומדת לרשותן האפשרות להגיש ערעור".