תושב ראשון לציון זעם על אשתו לאחר שחזרה מאוחר ממקום עבודתה והחליט לנסות להעניש אותה: הוא התקשר למשטרה וביקש לשלוח ניידת בטענה שהיא נדבקה בקורונה ומסרבת לבודד את עצמה משאר בני המשפחה. בסופה של השיחה הגיעה ניידת לביתם של בני הזוג, אך השוטרים החליטו לעצור דווקא את הבעל, לאחר שהוא איים שיפגע באישה.
1 צפייה בגלריה
הבעל איים ונעצר
הבעל איים ונעצר
הבעל איים ונעצר
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לפני כשלושה חודשים, מעט לאחר השעה 23:00 בלילה, התקשר הבעל אל אשתו וצעק עליה שהיא מאחרת לחזור ממקום העבודה שלה ועדכן אותה שאין לו כוונה לפתוח לה את הדלת.
חצי שעה מאוחר יותר, יצרה האישה קשר עם הבעל ודרשה ממנו לפתוח את הדלת, וכך הוא עשה.
כשהאישה נכנסה לדירה, חייג הבעל למשטרה וטען בפניהם שהאישה היתה במסיבה, חלתה בקורונה ומסרבת להיכנס לבידוד, ובכך היא מסכנת אותו ואת שתי הבנות שלהם. בתגובה, האיש נדרש לדווח על כך למוקד 110, אך הוא התעקש שהמשטרה תטפל בזה באופן מיידי.
במהלך השיחה איים האיש שאם המשטרה לא תשלח ניידת הוא עלול לפגוע באשתו, ואמר: "תרשמו ביומן שאני הזהרתי שאני לא אחראי למה שיקרה לה עד שיחזרו אלי ממוקד 110".
בעקבות הדברים החליטה השוטרת שקיבלה את השיחה במוקד המשטרתי לשלוח ניידת לביתם של בני הזוג, אך לא כדי לטפל בתלונה על האישה אלא כדי לטפל בבעל המאיים.
כאשר השוטרים הגיעו לבית בני הזוג, המשיך הבעל לאיים שיפגע באישה, דבר שאילץ את השוטרים לעצור אותו ולהביא אותו לתחנת המשטרה.
בשבוע שעבר הוגש נגד האיש כתב אישום בגין איומים.