רצף האירועים שהסתיים בפצועי נשיכה, תושב ראשון לציון עצור וכלב רועה בלגי שנורה למוות, החל בדיווח שהתקבל במוקד המשטרה מבעל קיוסק בתל אביב.
1 צפייה בגלריה
כלב רועה בלגי
כלב רועה בלגי
כלב רועה בלגי
(צילום המחשה: pixabay)
קראו גם:
האיש דיווח כי פעמיים נכנס לעסק שלו צעיר עם כלב רועה בלגי (מלינוואה), וניסה לשדוד את המקום באמצעות איומים עם כלבו. בעל הקיוסק דיווח שהגן על עצמו והצליח להבריח את השודד וכלבו.
השוטרים שהוזעקו למקום גילו שאותו צעיר, תושב ראשון לציון בן 24, הספיק לשסות את כלבו לא רק בבעל הקיוסק אלא גם ברוכב אופניים חשמליים. הרוכב נזקק לטיפול רפואי לאחר שננשך, והצעיר גנב ממנו את אופניו.
עוברי אורח כיוונו את השוטרים אל הצעיר וכלבו, אך כאשר הם התקרבו אליו, שיסה בהם הצעיר את הכלב והוא התנפל עליהם בנשיכות. לשוטרים, נטען כי לא הייתה ברירה, והם נאלצו לירות בכלב כדי לנטרל אותו.
רק לאחר מכן הצליחו השוטרים להשתלט על הצעיר, הוא הובא לתחנת המשטרה, ובדרך תקף מספר פעמים את אחד השוטרים בפניו, באמצעות האזיקים שבהם היה כבול. לשוטר נגרמו חבלות קשות בפניו.
"מדובר באירוע חמור", הסבירו במשטרה ופירטו: "מספר אנשים, חלקם שוטרים, הגיעו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי עקב הנשיכות של הכלב. העצור שיסה בהם את כלבו".
בחקירתו במשטרה טען הצעיר כי הוא היה שיכור ולא זוכר כלום, אך בעל החנות, בעל האופניים והשוטרים לא ציינו כי התנהג כשיכור או הריח מאלכוהול.
"לא מצאתי ולו ראיה קלושה שמבססת את הטיעון הזה לעניין השכרות", ציינה שופטת המעצרים בתל אביב ענת יהב, שהאריכה את מעצרו של בעל הכלב בשישה ימים.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות ראשון לציון