מערך של 17 מתשאלים, עובדי עירייה, מסיימים בימים אלו את הכשרתם לקיים חקירות אפידימיולוגיות ויחלו בקרוב את עבודתם. יהיו אמונים על תשאולים למעגל הראשון, כלומר אלו שבאו במגע עם נשאים מאומתים לקורונה.
הרקע למהלך הוא נכונות ונחישות העירייה להוביל את ראשון לציון לדירוג ירוק בתוכנית הרמזור של ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו: "המטרה שהצבנו לעצמנו היא לחזור להיות עיר ירוקה".
1 צפייה בגלריה
קינסטליך ומנכ"ל העירייה דודי גיל
קינסטליך ומנכ"ל העירייה דודי גיל
קינסטליך ומנכ"ל העירייה דודי גיל
(צילום: עידן גרוס)
קראו גם:
ראשון לציון מדורגת היום כעיר צהובה, אולם נתוני העיר טובים יחסית וקרובה יותר לדירוג הירוק מאשר הכתום עם ציון של 5.08.
לפי נתוני משרד הבריאות שעודכנו הבוקר (רביעי) מספר המאובחנים בעיר עומד על 2120, מתוכם 392 חולים פעילים. מספר המאובחנים בעיר עלה בשבוע האחרון ב-230, ונערכו 3256 בדיקות.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני מעודד מהנתונים ומגילויי האחריות של התושבים, כולנו צריכים לעשות עוד מאמץ כדי להפוך לעיר ירוקה. המערך העירוני שהקמנו ישפר ויקצר משמעותית את זרימת המידע ויתרום לצמצום התחלואה. המטרה שהצבנו לעצמנו- לחזור להיות עיר ירוקה". יש לציין כי המערך יעבוד בשיתוף משרד הבריאות. את הקמת המערך מוביל מנכ"ל העירייה, דודי גיל. ד"ר טל אסיף ישמש כרופא המלווה את המערך וחברת המועצה, מיכל קלדרון, תשמש כפרויקטורית.
במקביל להקמת המערך, יחידת השיטור העירוני בחברה לבטחון מתגברים בימים אלו את האכיפה לעטיית מסכות ושמירה על הנחיות התו הסגול בבתי העסק.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות ראשון לציון