לפני כחודשיים הציבה העירייה ציורי קיר צבעוניים סמוך לגני ילדים ברחבי ראשון לציון במטרה לשמח את הילדים שמגיעים מדי בוקר לגן.
למרות הכוונה הטובה, טוענת אחת האמהות כי הציור הסמוך לגן של בתה מאוד מטריד ונראה בו ילד הרודף אחרי כלב מבוהל. "פניתי לעירייה לאחר שהילדה שלי התלוננה ושמעתי מעוד אמהות דבר דומה אך הם העדיפו שלא לטפל בזה". היא אומרת.
1 צפייה בגלריה
ציור הקיר שספג ביקורות
ציור הקיר שספג ביקורות
ציור הקיר שספג ביקורות
(צילום: פרטי)
"גני הילדים קושטו באיורים שונים כדי שתהיה אחידות בנראות של הכניסות לגני הילדים בעיר שזה דבר נפלא ונהדר אבל הילדים שלי שמו לב לציור מטריד בסמוך לגן של הבת שלי ברחוב ירמיהו", מספרת ציפי מורן, אמא לילדה בת שלוש וילד בן שש.
"בציור נראה משהו שאמור ככל הנראה להיות ילד משחק במקל עם כלב וזו הייתה כוונת המשורר אבל בפועל זה נראה אחרת לגמרי. הבת שלי אמרה לי שהיא רואה שם כלב מפוחד שבורח מפני ילד עם מקל וגם הבן שלי אמר לי שהוא מבחין באותו הדבר.
קראו גם:
"האמת שגם אני רואה את אותו הדבר ולא רק אני אלא גם אמהות נוספות אמרו בפני את אותו הדבר. כל אדם בר דעת שמסתכל על התמונה יכול להבין שזה בעייתי. את הילדים שלי בני שש ושלוש זה מטריד וכל פעם שאנחנו הולכים לגן של הילדה היא חוזרת על זה", אומרת מורן.
יש לציין כי בעבר כבר נעשו שינויים של העירייה בציורי הקיר וזאת לאחר שהורים התלוננו שבאחד הציורים אין ייצוג לילדים בעלי עור כהה. בעקבות פנייה זו שונו ציורי הקיר. "פניתי לעירייה עם הטענה הזו אבל לא נעשה שינוי" מסכמת מורן.
מהעירייה טרם התקבלה תגובה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון