קבוצת נערות בנות 14 שעברו בליל שישי שעבר בגן ציבורי בראשון לציון, נקנסו לאחר שפקחית שהגיעה למקום האשימה אותן בהקמת רעש והפרעה לשכנים. לטענת אחד ההורים, הנערות ניסו להסביר לה שככל הנראה מדובר בחבורת נערים שתויים ששהו שם לפני כן, אך היא התעקשה שזו אשמתן ונתנה דוח לכל אחת מהן.
1 צפייה בגלריה
בני נוער ברחובות
בני נוער ברחובות
שתו והרעישו
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
"זה היה בשישי בלילה, כשהבת שלי וחברות שלה עברו דרך גינה ציבורית בשכונת קריית הלאום", טוען אורן אידלמן, אביה של אחת הנערות. "הבת שלי סיפרה שבדיוק כשהן עברו שם, היא ראתה חבורה של נערים שיכורים מחזיקים בקבוקי אלכוהול ונמלטים מהגינה".
לדבריו, זמן קצר לאחר מכן הגיעה הפקחית העירונית ועיכבה את הבנות בטענה שהן עשו רעש שהפריע לשכנים. "הבנות ניסו להסביר לה שהן לא עשו רעש ושהיא מאשימה אותן לשווא, אבל היא מצידה התעקשה. עוד סיפרו הבנות, שכאשר אחת מהן הוציאה את מכשיר הטלפון הנייד שלה כדי לצלם אותה, היא איימה עליה ואמרה: 'אני אתבע את אמא שלכן אם תצלמו אותי".
"במשך שעתיים היא החזיקה את הבנות, תחקרה אותן, ובסופו של דבר כל אחת מהן קיבלה דוח על סך של 320 שקלים. ביקשנו לראות צילומים של העבירה, כי הם טענו שיש, אבל מתברר שאין להם. אחר כך הם אמרו שיש תמונות בלבד אבל אי־אפשר לטעון שהיה רעש באמצעות תמונות. בושה וחרפה שכך מתנהגת עובדת עירייה, ואני מצפה מהאחראים לטפל בנושא".
מהחברה לביטחון וסדר ציבורי נמסר בתגובה: "בליל 17 באוקטובר, אחרי השעה 02:00 לפנות בוקר, התקבלו פניות רבות של אזרחים למוקד 106 על רעש של בני נוער המטריד את מנוחתם בגן הציבורי ברחוב אלוף דוד. צוות פיקוח שהגיע למקום איתר בגן שבעה בני נוער. כנגדם הוגשו דוחות על הקמת רעש, כמו כן נוצר קשר טלפוני עם כלל הורי בני הנוער. הפקחים מסרו להם את הפרטים על מעשי ילדיהם. לצערנו חלק מההורים הגיבו באלימות מילולית כלפי הפקחים. תוך שהם מקללים, מאיימים ומגדפים את פקחי החברה. אנחנו דוחים מכל את הטענות. אין כל קשר בינם לבין ההתרחשות בשטח".