תושבת ראשון לציון, אמא לשני ילדים בגילאי 8 ו-4, פונתה מדירתה לאחר שלא הצליחה לעמוד בתשלום שכר הדירה החודשי. "מישהו שהיא חשבה שהוא חבר שלה, עקץ אותה ולא נשאר לה כסף לשלם", מספר מעוז, חבר של האישה.
1 צפייה בגלריה
האקס לא שיחרר
האקס לא שיחרר
((צילום המחשה: Shutterstock)
קראו עוד:
"זה תהליך שהחל לפני מספר חודשים", מספר מעוז. "היא אישה שלא עובדת ומגדלת את שני ילדיה בעזרת קצבה שהיא מקבלת מביטוח לאומי. לפני כחודשיים יצר איתה קשר מישהו שהזדהה כעורך ודין וסיפר שהוא הופנה אליה על ידי חבר משותף. אותו עורך דין הבטיח לה שהוא יוכל לדאוג לה לדירה משלה ולהמון זכויות שמגיעות לה בגלל מצבה. אותו עורך דין הבטיח שהוא יטפל בהכל, רק הוא צריך לקבל מדי פעם סכומי כסף לטיפול בניירת.
בנוסף, התבקשה האישה שלא לדבר על זה עם אף אחד כדי לכאורה לא לפגוע בהליך המשפטי. "מתברר בדיעבד שאותו עורך דין הוא מישהו שהיה חבר שלה והתחזה לאותו עורך דין", מספר מעוז. "הוא גם נעזר בפרטים אישיים שידע עליה במהלך הפעמים שהציג עצמו כעורך הדין".
לדברי החבר, בעקבות תרגיל העוקץ הפסידה האישה 150 אלף שקלים ולאחר שלא היה לה כסף לשלם שכר דירה היא פונתה משם. "עכשיו היא מתגוררת עם אבא שלה. העברנו את הפרטים למשטרה והגשנו תלונה על המתחזה", אומר מעוז.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "התקבלה תלונה והיא נבדקת".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון