כאשר נכנס השבוע רז לזרסקי בן השש לאולם הספורט של שכונת קריית גנים הוא לא האמין למראה עיניו. הענק הירוק, ספיידרמן ושלל גיבורי על הפתיעו אותו ומיהרו לחבק אותו ולהרעיף עליו אהבה. עבור רז מדובר במשאלה גדולה שהתגשמה ומי שדאג לכך הם אנשי עמותתmake a wish.
1 צפייה בגלריה
מפגש גיבורים
מפגש גיבורים
מפגש גיבורים
(צילום: מירב איפרגן)
קראו גם:
"באיזור החגים של שנה שעברה גילו לרז סרטן, זה היה יום ממש קשה עבור כולנו", מספר עוז, אביו של רז. "זה היה במקרה כי הרופא שלו אמר שזה משהו ויראלי שקשור לגן אחרי שהיו לו גלי חום שבאו והלכו. באינטואיציה הורית החלטנו לבדוק את הנושא הזה לעומק מתוך מחשבה שאולי יש לו מחלת הנשיקה.
הגענו למוקד, עשינו בדיקות דם ואמרו לנו להמתין. אחרי חמש דקות קיבלנו טלפון שבו קראו לנו לחזור כי הרופא רוצה לדבר איתנו. הוא אמר שהבדיקות לא נראות טוב והוא מפנה אותנו ל'שמיר־אסף הרופא'. שם עשו לו עוד בדיקות וגילו גוש באיזור הבטן ופינו אותנו באמבולנס ל'איכילוב'. בשנייה וחצי מילד בריא כל העולם שלנו התהפך".
רז עבר סדרה ארוכה ולא פשוטה של טיפולים. "היום מצבו טוב יותר, הוא סיים את הטיפולים שלו אבל כתוצאה מהם יש לו בעיה של קרישת דם והגוף תוקף את עצמו אז פעם בשבוע הוא נמצא בבית החולים לביקורת", מספר האב, "אבל מבחינת טיפולים הוא נמצא נקי ותחת מעקב".
על הרעיון להפתיע את בנו הוא מספר כי יום אחד במהלך הטיפולים קיבלו בני המשפחה מכתב בדואר מעמותת Make a wish שפועלת להגשים חלומות לילדים עם מחלות מסכנות חיים.
"רז שלח להם מכתב וכתב שהוא היה מאוד רוצה לפגוש את גיבורי העל ומיטה כמו בבית חולים, משוכללת. אחרי תקופה קצרה התקשרו אלינו משם ואמרו שהם רוצים להגשים לו את החלום. במהלך האירוע עם גיבורי העל, הגיעו אלינו לבית עם המיטה המשוכללת שכוללת גם מערכת רמקולים מיוחדת אותה תרמה חברת מימון ישיר. כשחזרנו לבית רז התרגש שוב כשגילה שגם המשאלה השנייה שלו התגשמה. עכשיו רק צריך שהוא ימשיך להיות בריא והכל יהיה בסדר".