תושבים המתגוררים סמוך לקניון הבאר בראשון לציון מתלוננים על רעש משאיות שמגיעות לפרוק סחורה בשעות הלילה המאוחרות, תופעה שנמשכת עד לשעות הבוקר המוקדמות.
1 צפייה בגלריה
משאית באישון לילה פורקת סחורה
משאית באישון לילה פורקת סחורה
משאית באישון לילה פורקת סחורה
(צילום: תושבים)
קראו גם:
"זה קורה כמעט בכל לילה, בשעות מאוחרות מאוד", מספרת דליה, תושבת שכונת נאות שקמה המתגוררת סמוך לקניון הבאר. "זה יכול להתחיל בשעה 2:30 לפנות בוקר, כשמשאיות מגיעות ועוצרות בסמוך לחניות הפרטיות של התושבים. אחר כך מתחיל שלב פריקת הציוד, שזה אומר הורדת סחורה, פעולה שמלווה ברעש של בומים של ציוד כבד שנופל, ולאחר מכן העמסה על העגלות והגרירה שלהן לאורך כל הדרך על האבנים המשתלבות. כל אלה יוצרים רעש מאוד חזק שמעיר את כולנו. זה מרתיח וטורד את מנוחת התושבים. זה תהליך שנמשך קרוב לחצי שעה עבור כל משאית, וכשהיא עוזבת את המקום, מגיעה משאית אחרת במקומה ואחרי דבר כזה כבר קשה לחזור לישון".
לטענתה, העירייה ניסתה לפתור זאת, אך ללא הצלחה.
"לפני כחודשיים העירייה הציבה פקח במקום וכל פעם שהגיעה משאית הפקח נתן להם דוח, וזה אפילו לא ריגש אותם ‑ הם ממשיכים לעבוד כי כנראה הם גם לא משלמים את הדוח. אחרי דבר כזה שלא השפיע, כבר לא הגיעו יותר פקחים, ואנחנו נותרנו עם הרעש".
מהעירייה נמסר: "פקחי החברה לביטחון הונחו לפעול בכל שעות היממה ולאכוף במידת הצורך כדי למנוע מפגעי בטיחות ופגיעה באיכות החיים של תושבי האיזור".