נהוג לומר "פעם שלישית גלידה" במקרה שאותו הדבר חוזר על עצמו שלוש פעמים. תושב העיר שהחנה את רכבו במקום אסור כדי לפרוק סחורה, היה חסר מזל ובתוך זמן קצר ספג שלושה דוחות על ידי שלושה פקחים שונים. כעת הוא תובע את העירייה.
1 צפייה בגלריה
החנה את הרכב כשחציו על המדרכה
החנה את הרכב כשחציו על המדרכה
החנה את הרכב כשחציו על המדרכה
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
הגבר, תושב העיר, עובד בהתקנת שלטים ולכן הוזמן לרחוב סחרוב, שם היה צריך להתקין שלט חיצוני לאחד העסקים. לטענתו, בשביל לפרוק את הציוד ולמנוע הפרעה לתנועה, הוא החנה את הרכב סמוך לחנות כששני גלגלים על המדרכה, ובכך לא גרם להטרדה מיוחדת.
בשלב זה, כשהוא אינו ליד הרכב, הגיע פקח תנועה, צילם את הרכב, רשם דוח במחשב והמשיך הלאה לדרכו. זמן קצר לאחר מכן הגיע פקח נוסף, גם הוא צילם את העבירה ולאחר מכן רשם לו דוח. חוסר המזל המשיך לפעול לרעתו ופקח שלישי הגיע, תיעד את העבירה והזין את הפרטים במכשיר שעימו הוא הסתובב.
לדברי הנהג, מספר חודשים לאחר המקרה הוא גילה כי שלושה דוחות תנועה בזה אחר זה הגיעו לביתו. יתרה מכך, אחד הדוחות לא הגיע בדואר הרגיל ולכן הוא נדרש לשלם כפל קנס.
בעקבות זאת הוא הגיש לאחרונה תביעה נגד החברה לביטחון של ראשון לציון והתקומם נגד העובדה שקיבל מספר רב של דוחות. "האם תפקידם של הפקחים להזהיר ולמנוע הפרעה לתנועה או שמא למלא את קופת העירייה?".
מהעירייה נמסר: "הפונה יצטרך להתמודד בבית המשפט עם העובדות, והן: לחובת הפונה נרשמו חמישה דוחות חניה, כאשר שניים מהם נרשמו באותו היום, בהפרש של שעתיים וחצי אחד מהשני. כלומר לא בלבד שמתברר שהפונה לא מדייק בפרטים, הוא גם חוזר על אותה עבירה ומהווה הפרעה ופגיעה בבטיחות הולכי הרגל.