תושב ראשון לציון הגיש לאחרונה תביעה נגד צלם החתונות שצילם את חתונתו, זאת בטענה כי למרות שתדרך אותו היטב לפני האירוע, הצלם כמעט ולא צילם את אמו, ואין לה כמעט תיעוד מהיום השמח.
1 צפייה בגלריה
חתונה
חתונה
(צילום המחשה: shutterstock)
לטענת החתן הטרי, הוא נישא לפני כחודשיים באירוע שאותו תכנן זמן רב, ואף נאלץ לדחותו פעם אחת בגלל משבר הקורונה.
לטענתו, ביום האירוע הגיע הצלם באיחור, ובכך גרם ללחץ בלוח הזמנים ולעיכוב שהפך את כולם לעצבניים. למרות זאת, ניסה החתן שלא לפגוע ביום השמח שלו, והחליט לא לשבור את הכלים מול הצלם.
קראו גם:
אלא שלטענת החתן, שרשרת טעויות שנעשו ביום זה, ובהן מחסור בציוד הכרחי, סוללה שלא נטענה מראש ועוד, גרמו לו לחשוש שהדברים לא יתנהלו כפי שהם צריכים להתנהל ביום החתונה, ואכן החשש שלו התגשם.
לטענתו, במהלך האירוע הוא הזכיר לצלם לתעד רבות את בני משפחתו הקרובה, שכן הדבר חשוב לו ביותר. עוד ציין החתן בפני הצלם, כי חשוב לו שיהיו תמונות רבות של אמו האהובה, וזאת בשל קרבתו אליה, וכן הידיעה שזה חשוב לה מאוד.
אלא ששבועיים לאחר האירוע, כאשר קיבל לידו את כלל הצילומים מהחתונה, גילה החתן לתדהמתו שאמו כמעט ולא תועדה, ומתוך מאות תמונות, היא מופיעה בכעשר בלבד.
בעקבות זאת נפגעה האמא ונגרמה לה עוגמת נפש גדולה, ובתגובה החליט הבן להגיש נגד הצלם תביעה על עוגמת נפש בסך של 3,000 שקלים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון