בוקר של שביתה גם בראשון לציון: פורום העסקים הכריז על שביתת מחאה לאור כוונת הממשלה להעביר היום (שני) בקריאה שנייה ושלישית את ביטול עילת הסבירות. בין הרשתות שהצטרפו לשביתה: קניוני עזריאלי, רשת ביג וקניוני עופר.
3 צפייה בגלריה
מתחם ביג. סגור ומושבת
מתחם ביג. סגור ומושבת
מתחם ביג. סגור ומושבת
(צילום: יח"צ ביג)

איזה קניונים בראשון לציון שובתים היום?


קניון עזריאלי ראשונים סגור, כמו גם מתחם G סיטי (שם רצוי להתעדכן מול החנויות לפני ההגעה), ומתחם ביג שליד מתחם הרובע במזרח ראשון לציון.
בסינמה סיטי ראשל״צ מקיימים הקרנות רק בשעות 10 ו-11 ורק למי שכבר רכש כרטיסים. לגבי שאר ההקרנות, יש להתעדכן מול בית הקולנוע לגבי המשך הפעילות.

3 צפייה בגלריה
 קניון ראשונים בו פועל הסניף. "המדיניות הזו חייבת להשתנות"
 קניון ראשונים בו פועל הסניף. "המדיניות הזו חייבת להשתנות"
קניון ראשונים. שובת
(צילום: אבי מועלם)

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "במשך כל השבועות האחרונים אנו מייחלים שיימצא פתרון שימנע קרע חסר תקדים בתוכנו ויביא לעצירת החקיקה החד צדדית, המאיימת לפגוע במרקם החברתי ובדמוקרטיה הישראלית. לצערנו העמוק, נראה שכל הקריאות לעצירה והידברות לא השיגו את מטרתן, ולכן אנו מודיעים כי היום, יום שני, יושבתו מרכזי המסחר והמשרדים של קבוצת עזריאלי בכל רחבי הארץ (למעט שירותים חיוניים). אנו נמצאים בשלב קריטי בו על כל אחד ואחת לבחור באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, ולעשות ככל יכולתו על מנת לסמן למנהיגים שלנו לעצור, להקשיב לזעקה היוצאת מן העם ולהגיע לפתרון מוסכם".

קראו גם:

איזה עסקים לא שובתים?


בקניון הזהב העסקים מתנהלים היום (שני) כרגיל. במתחם "חונים קונים" החליטו לתת לבעלי העסקים את חופש הבחירה, והשוכרים רשאים לפתוח או לשבות כרצונם.

3 צפייה בגלריה
חונים קונים בראשון לציון
חונים קונים בראשון לציון
חונים קונים בראשון לציון. יש שהחליט לשבות
(צילום: אבי מועלם)

גם בקניונים המושבתים לא כל החנויות סגורות - עסקים שנחשבים לחיוניים ממשיכים לעבוד. כאשר כאן מדובר על בתי המרקחת, רשתות הפארם וחלק מרשתות המזון.
כמובן שאם במהלך היום תהיה הסכמה בנושא החקיקה על עילת הסבירות, הקניונים עשויים להיפתח מחדש.