אירוע חריג באסף הרופא: תושבת מודיעין, חולה בת 77 הדליקה סיגריה בעת שהייתה מחוברת לחמצן בבית חולים ובעקבות כך עלתה בלהבות. האישה נלקחה לניתוח חירום והיא מורדת ומונשמת.
1 צפייה בגלריה
האירוע באסף הרופא
האירוע באסף הרופא
האירוע באסף הרופא
(צילום: פרטי)
"זה היה במחלקה פנימית א' וישבתי במסדרון ופתאום שמעתי "הצילו, אש, ולחצו על לחצני מצוקה. באתי לכיוון וראיתי ששופעים קנקן מים על מישהי שעלתה בלהבות. הרופא השליך עליה שמיכה כדי לכבות אותה. היא הייתה שרופה לגמרי, כל הגוף שלה נשרף והריח באוויר היה של בשר חרוך. לא ברור איך זה קרה אבל היו שאמרו שהיא הדליקה סיגריה. מייד פינו משם את כולם והמשטרה הגיעה כדי לברר את העניין הזה", סיפר עד ראיה.
אריאלה, גיסתה של האישה סיפרה: "זאת אישה שמגדלת בביתה את הבן שלה שבוא נכה במאה אחוז. לאחרונה מצבה התדרדר לאחר שעזבה את עבודתה והיא לקחה את זה מאוד קשה, המצב הנפשי שלה הלך ודעך וכבר היה לה גם קשה לטפל בבן שלה ולכן היא גם הביאה מטפלת שיהיה איתה ועם הבן שלה. היא עצמה גם מיעטה לצאת מהמיטה ונרשמו לה תרופות לטיפול במצבה הנפשי".
קראו גם:
היום היא הגיעה למרכז הרפואי אסף הרופא בגלל שהיא סובלת מבלבול, לעיתים הוא שוכחת פרטים ולכן נשלחה למיון בבית החולים. עשו לה בדיקות כדי לדעת מה הגורם לכך. היינו איתה היום אבל למשך זמן קצר לא היינו איתה וכשהגענו למחלקה סיפרו לנו שהיא עלתה באש אבל אף אחד לא ידע לספר לנו איך זה קרה באמת. היא נלקחה להמשך טיפול ולנתח אותה בניתוח חירום והיא מונשמת ומורדמת במצב לא טוב. בגלל מה שקרה גם הזמנו משטרה שתבוא לחקור את זה".